Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B5 2.0 66kw - 1996 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Auto sai taaskord tühjaks vajutatud kinnisel alal ehk siis katse kaks OMC-l. Seekord olin ise pealtvaataja, sest enda autot ma valmis ei jõudnud. Aga vahelduseks oli ka tore niisama seal chillida, mitte pingsalt oma korda oodata. Tulemus paranes umbes-täpselt niipalju kui olin lootnud, 170km/h vs välja sõidetud 169km/h, aga siiski tugev +7 võrreldes eelmise esitusega. Mõtteid edasise osas on erinevaid, kuid jagunevad kahte leeri - kas hakata kivist vett välja pigistama või siis kohe midagi teistsugust. Igatahes see rohkem tuleviku teema, sest avant juba ammu mootorivahetuse järjekorras ning ennem seda pean muidugi teise auto veel legaalseks tegema ja siis veel kõrvalt üht c4ja lammutama ning kui veel natukenegi aega üle jääb, siis pean oma vana b4 kere endale huvipakkuvast tühjaks rookima, et see uuele omanikule üle anda, aga ennekõike tuleb ka leida see aeg selleks kõigeks töö ja pere kõrvalt. [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/158_zpszagmazoo.jpg.html][IMG=640x430]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/158_zpszagmazoo.jpg[/IMG][/URL] Eelneva kahe kuu jooksul sai tehtud järgnevad asjad: *Süütesüsteem üle käidud - uued küünlad, uus jagaja kaas, uus rootor, uued küünlajuhtmed *Tehase sportvedrustus ehk veidi lähemal maale *Parem käändmik vahetatud. Eelmine oli paindunud ning uus velg ei mahtunud alla. Sirgega kõrvutades oli selgelt näha, et kõver mis kõver. Tegelt olin eelnevalt juba märganud, et tolle poole ratas oli kuidagi lääpas all. *18" 245/45 rehviga veljed. Nii imelik kui see ka poleks, on need isegi veidi kergemad kui Avused *Õlivahetus - endale meelestpeaks 308200km *66kw õhufiltri kopsik asendatud 74kw õhuvõtu süsteemi ja koonusega *Viimase püti mäda kummitripi kronsa vahetatud uue alumiiniumist kronsa vastu Nüüdseks on selle autoga ka juba üle 3500 kilomeetri sõidetud. Linnas sõites on nende uute ratastega suht okei. Maanteel on aga kohati kole (umbes viimased 30km enne Tallinna), sest rööbaste vahel töllerdades on auto suht vedel ning vihmaga oli eriti jube. Seal kus tee oli sile oli aga lausa lust sõita. To-do listis on hetkel ainult salongiradikas, mis leiget puhub. Aga kuna võrreldes 80ga on see ettevõtmine tunduvalt pikem, siis pole nagu viitsimist tulnud, kuigi ega see talv ka enam teab mis kaugel pole :P [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B5 2.0 66kw - 1996 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
38.2%
- SQL:
61.8%
]