Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B5 2.0 66kw - 1996 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] [quote][i]Algselt postitas: butan[/i] Aga kas pritsungis see rqhuregulaator ise korras? Vaatsid kaane alla , membraan, vedru korras seal? [/quote] Vaatasin täna järgi, tundus korras olevat. Igaks petteks panin aga teise pritsepea seest teise membraani ja vedru. Neid kaht võrreldes tundus et ennem oli peal olnud regulaatoril keegi kallal käinud, sest raam oli vale pidi. Sellest sain aru pilti vaadates. [img]http://workshop-manuals.com/volkswagen/passat-b3/images/passat-b3-2438.png[/img] [quote][i]Algselt postitas: Quattru[/i] Miks ta selline ... matt lilla peab olema? :D [/quote] Sest mulle ei meeldi hall metallik :D Aga tegelt sai see otsus värvi koha pealt tehtud juba eelmise aasta Juulis kui vend enda autol KKK ja sisselaske kolde seda sama värvi võõpas. Vahepeal kaalusin ka matt kollast ja RS sinise taolist matti, kuid jäin esimesele valikule kindlaks. [quote][i]Algselt postitas: R-I-X[/i] Mul on hoopis parem küsimus selle teema algusest saati mõttes olnud... Et kas Weiks'il tõesti on nii igav, et B4-dele panna peale B5-te mootoreid (asjal on loogiline seletus olemas, et võimsamad ja natuke kaasaegsemad mootorid) ja siis B5-le panna peale B4-ja mootor ja siis sellega niipalju pead valutada, kui 1.8T oleks sinna ju kohe vahele sobinud ja nendega on ta vist juba rohkem "sina peal", kui selle monopritsungiga ABT-ga?? :D [/quote] Sobinud oleks kindlasti, aga kuna see ABT seisis nurgas ning oli kohe võtta, siis tasus proovimist. Endiselt olen ka arvamusel, et see on üks kõige töökindlamaid mootoreid, kuigi pole just kõige nobedam. Või siiski, täna sai 1.8T kannul püsitud kuni 80ni, pärast seda tekkis auk :P [quote][i]Algselt postitas: TurboQuattro[/i] Eks kõigil on vahest igav ja peab omale mingi ajaviite leidma. Või siis pähkli mida pureda. Mingilt maalt tekib olukord kus sa lihtsalt pead sellest jagu saama kuigi saad ise aru, et oleks lihtsam teisiti teha... [/quote] Loodaks selle lahenduseni ikka peagi jõuda, kuna tegelikult sõidab ju auto hästi ning edasi liigub üle ootuste, lihtsalt see CO kamm ei lase asja veel legaliseerida ja igapäeva kasutusse võtta. [quote][i]Algselt postitas: kps[/i] Raskema vastupanu teed minnes on alati üks eelis - praktika! Sa õpid kah midagi (kasvõi seda, mida järgmisel korral mitte teha või mida teisiti teha). Selline plug ja play on viitsimatutele teoreetikutele, kes ei saa ega ka hakka aru saama, miks asju teisiti tehakse ;). [/quote] Selles osas on tuline õigus, ega mujalt neid kogemusi ei tule kui ise kätt külge ei pane :) [quote][i]Algselt postitas: Tegelane5[/i] Mul sama rats tehtud ja kogu kütte trass jäi nagu oli. Manomeetriga mõõtes oli tühikäigul u 1,4 bar, mis on natuke kõrge, autodata järgi peaks maks olema 1,2. Aga tööd see ei seganud ning küttekulu on normaalne. Vbolla mul pump juba nii hele et ei jõuakski seda 6 bar välja andagi. :) [/quote] Nüüd kus pump vastav ja päris uus, siis peaks kütuse surve olema korras. Või vähemasti on endal hea tunne, et uus pump paagis :) Aga eile vahetasin veel korra õhtul küünlaid. Neljanda silindri NGK oli miskipärast tõmmu, teised olid aga korralikult kohvipruunid. Panin Densod peale ja sõitsin kokku umbes 30km ära. Nüüd uuesti maha võttes olid kõik ühtlaselt pruunid. Samuti sai silindrites surveid mõõdetud, kuna arvasin et must küünal viitab sellele et miskit 4. silindriga viga, kuna vaakumilekkeid ei saa olla, sest näidik külge ühendatud ning tühikäigu vaakum istub ilusti -0,8 peal. Küünlaaugust mõõtes olid aga tulemused järgmised: 1. 12bar, 2. 11bar, 3. 12bar, 4. 11bar. Ses osas peaks nagu okei olema. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B5 2.0 66kw - 1996 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
41.1%
- SQL:
58.9%
]