Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B5 2.0 66kw - 1996 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Sai siis eile mürsule kindlustus tehtud ning ÜV punkti poole vuratud gaase mõõtma ning ühtlasi lasin ka muud asjad üle kontrollida. Edukaks see reis kahjuks ei osutunud, kuid midagi väga ulmelist ka nüüd välja ei tulnud: *Kõik kettad ja klotsid vahetada - esimesed pidurid olid näitude poolest OK, tagumistest üks oli 4% alla lubatu. *Õlileke mootori paremal küljel - väga värske ning pidi tulema linna sõiduga, sest kollet vahetades polnud sest märkigi *HC ja CO üle lubatu - esimene siis 304 ja teine 1,145 Kettad ja klotsid ostsin uued ja sain peaaegu ka vahetatud, kuid esimesed klotsid võtsin kogemata 1.8t omad, kuid mul vaja 1.8 omasid. Uued tagumised kettad olid päris paljad ning sinna sisse said siis ka uued laagrid ning ABS võrud tuli võtta vanadelt. Õlileket pean ka teine päev uurima, kuid kuna ülevalt midagi näha pole siis ei jää muud üle kui plokikaane tihend. Kuna linna minnes sai oma 10km 3500-4000 pöördega sõidetud, siis surus vast koormuse all läbi. Gaaside osas vist muud üle ei jää kui tuleb uus universaal katt alla panna. Kokku sai 36km sõidetud ning sõiduelamus oli vägev. Pöördesse läheb kiirelt, 2000-3000 vahemikus tõmbab kõige jõudsamalt, isegi õrn tõmbe tunne on nagu oleks turbo :D B5 summuti ning ABK kolle+leegitoru teevad hääled ka madalamaks ning jõulisemaks. Kohe pärast sellega sõitu sai võrdluseks ka tavalisega 66kw monokaga sõidetud ning kuigi see läheb sama kiirelt pöördesse, siis tõmbe tunne puudub, mootor karjub ning edasi ei lähe. Eks mingi aeg tuleb 0-100 ära mõõta ning siis saab vähe parema ülevaate. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B5 2.0 66kw - 1996 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
45.1%
- SQL:
54.9%
]