Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B5 2.0 66kw - 1996 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Vahepeal polegi midagi erilist timminud selle kallal, kuna ilm ei luba. Eelmisel aastal sai siiski mõned asjad tehtud: *Salongiradika läbipesu survekaga - algul siis vastupidi tavapärasele voolamisele, siis teistpidi ja nii mitu korda. Kui algul voolas teisest otsast vesi suht rahulikult välja, siis lõpuks hakkas ikka korralikult läbi käima. Liitrike punast sisse ning tuba läks taas sama soojaks kui varem. *V.T pidurisupporti vahetus - suht 15min, vana minema, uus asemele, õhutamine ning sai tõdeda, et too töötab nii nagu peab ning ei jää peale nagu vana. *Katalüsaatori paigaldus - universaalse kati kesta asemele läks siis originaal 66kw katt ja peaks nüüd rohelisem olema. Pärast paigaldust muutus summutist väljuv heli veelgi vaiksemaks, kuigi oli juba enne selline nagu b4 kerel. *Esimeste rataste kokkujooksu sättimine - niipalju kui kodus teha annab mõõdulindi ja silmade abil. Päris ideaalseks nii ei saa kindlasti, aga vähemalt ei kulu rehvid ennem stendi minekut alt ära. Viimane kord sai 31.dets käima pandud ning käivitus ilma probleemideta, kuid aku vajas ennem seda turgutust. Eks peab sellele korraliku ööpäevase laadimise tegema. Lasin autol ka mingi kaks tundi tiksuda, et ikka soe korralikult läbi käiks. Pärast katalüsaatori paigaldust kui väljalase eriti vaikseks muutus ilmnes see, et gaasi andes röögatab kapoti all. Kaua otsima ei pidanud, kuna paremast rattakoopast väljuv suits viis väljalaske koldeni, mil on pragu sees. Muretsesin ka juba uue ning tuleb vaid veidi soojemat ilma oodata, et vahetada saaks. Eelmisel nädalal saatsin ka tehno osakonda kirja ära ning eile tuli siis vastus - taotluses märgitu on lubatud. [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/abt_zps6hcy4crg.jpg.html][IMG=400x370]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/abt_zps6hcy4crg.jpg[/IMG][/URL] Kuigi passis on kirjas auto värvuseks tumehall, siis ei suuda seda isegi mitte katuselt või tagatiibadelt leida, kuna see on pigem siiski must. Kuna parempoolsed uksed on ka tumesinised ja mõlkis kapott tuleb ka vahetada valge vastu, siis kardan et sellest värvikirevusest võib tulla probleeme, kui keegi soovib end parasjagu just sellest ajendatult välja elada. Lahendus oleks üle värvida, mis oli plaanis nagunii, kuid praegune aastaaeg ei soosi just õues kere lihvi ja värvimist. Muidugi kohe tehes ei peaks ka hiljem minema uuesti passi vahetama ning selle raha eest saab juba näiteks 5 purki värvi osta. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B5 2.0 66kw - 1996 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
34.5%
- SQL:
65.5%
]