Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B5 2.0 66kw - 1996 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Sparkle[/i] Soojenduse radiaator on kui jahutusüsteemi puhastaja, esimesena hakkab igasugune saast just sinna kogunema. Mina olen selle lekepeataja tõttu ühe mootori kokku ajanud, põhjus oli ülekuumenemine ja mootori demonteerimisel oli kogu jahutussärk plokis seda jura täis. Olin tookord just selle auto nädala eest ostnud ja siis otsustasin masina võimeid proovida. Miks kohe jahutseprobleemile jällile ei saanud? Kuna tegu oli diisliga ja see lihtsalt rahulikul sõidul oluliselt ju ei soojene siis viga avaldusgi nii öelda maanteel põhjagaasiga. Oleks keegi vaid maininud auto ostmisel, et "remontis" autol radikat selle s****a. Ka oli probleemiks kehv salongi küte, oli talv tookord. Niipalju siis sellest imevahendist. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B5 2.0 66kw - 1996 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
22.7%
- SQL:
77.3%
]