Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B5 2.0 66kw - 1996 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Pikemat aega vaevas autot üks mure. Nimelt gaasi vajutades oli algul tühi koht ning pärast seda hakkas toimima. Vahel aga langesid gaasi lahti lastes pöörded ka alla 500 peale ning kui natuke sai jalga peal hoitud, siis suutis ise tühikäiguga hakkama saada. Arvutiga vaadates näitas pidevalt Throttle Position Sensor viga. Panin siis täna prooviks teise gaasiklapi koos anduriga pistiku otsa, kuid viga säilis. Edasi asusin siis mõõtma aju pistikust ning võrdlema seda Autodata infoga. Viimaks jõudsin ka veale jälile. Nimelt sini-valge juhe oli vahetusse läinud kiiruse signaali juhtmega, mis on täpselt sama värvi. Juba mootori juhtmestikku kokku ühendades jäi veidi kripeldama, kuna silmaga ei suutnud mingit erinevust tuvastada, kuigi tavaliselt on samade värvidega juhtmetel üks triip siis paksem ja teine vähe kitsam. Igatahes pistsin otsad ringi ning viga kadus nagu nõiaväel :D Lasin mootori soojaks ära ning ühtki veakoodi enam esile ei tulnud. [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/NoFault1_zpsyl1mludz.jpg.html][IMG=640x400]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/NoFault1_zpsyl1mludz.jpg[/IMG][/URL] Lisaks suudab nüüd pill kaapsu ka teha. Varem seda üritades tahtis välja surra, kuna see tühi auk rikkus sidurit vabastades kõik ära. Vahepeal olen ka tugevalt vahetamisega tegelenud. Esmalt vahetasin enda B4Q veljed B5/C5 Ronalite vastu, sest kevadel tahaks ikkagi Avused alla saada. Pärast seda läksid need Ronalid omakorda vahetusse 16" 7J OEM plekkide vastu, mil olid peal ka naastrehvid. Kaks on kasutatavad, kaks on kräpp ning ühe sai varuks kaasa. Kui sellele ühele nüüd paarilise leiaks, siis oleks jooks koos nii, et kokkuvõttes on kõik 4 rehvi sama tootja ning mustriga. Seega kui kellelgi vedeleb kuuriall nukralt mõni üksik 205/55/R16 Master Nordic 4, siis võib märku anda :) Seniks lähevad aga mu B4 rattad alla, kuna Q ilma nagunii pole ning seega pole ma ka seda autot valmis viitsinud teha. [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/2015-11-30%2011.24.51_zpsoof1niwv.jpg.html][IMG=480x360]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/2015-11-30%2011.24.51_zpsoof1niwv.jpg[/IMG][/URL] Viimati plokikaant vahetades sai vist kogemata ka radikale viga tehtud, sest too hakkas pärast seda alt nurgast jooksma. Kuna uut osta ei näe mõtet, siis kallasin sisse lekkepeataja - selline paks pronksi värvi löga oli. Purgi peal oli kirjas, et ime peab aset leidma 15 minuti jooksul kui masin on lastud 90 kraadini ning salongi soojendus põhja lükatud. Lasin siis mootoril 90ni jõuda, klõpsisin soojenduse HI peale, kuid esimese 15 minuti jooksul higistas radika alumine nurk täpselt samamoodi nagu varem. Poole tunni möödudes asi ei paranenud ning kui viimaks tund täis sai, siis hakkas nagu asi toimima. Radikas saigi korda, kuid kuna poole protsessi peal vajutasin HI pealt madalamaks ning pärast ka enam ei proovinud, kuidas lood soojaga on, siis saigi täna avastatud, et töösooja mootoriga tuleb vaid leiget õhku salongi :( Seega lisaks jahutusradikale ladestus see kraam ka natuke vales kohas. Eks proovin survekaga läbi pesta, sest see vahetus seal nii lihtne ja lõbus pole kui B4 peal. Kuid kui peaks vahetuseks minema, siis vähemalt radikas on varudes olemas. Veel pean uurima, et mis pirnid ka numbrituledes käivad. Hetkel on seal LEDid ning kujutan juba ette, et kuidas nendega hakkatakse nokkima. [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/2015-12-13%2016.51.02_zps91uumpjt.jpg.html][IMG=480x360]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/2015-12-13%2016.51.02_zps91uumpjt.jpg[/IMG][/URL] Hetkel ootan aga vasakut tagumist pidurit, kuna praegusel jääb tavapidur peale. Olen toda ka kaks korda lahti võtnud, kuid kolb on kena ning midagi viga ei paista olevat. Vahest on aga lihtsam töötav jupp asemele panna ning oma aju mitte vaevata. Pärast seda teen aasta lõpuni kindlustuse ning see peaks olema piisav testiperiood, mille jooksul saan teada, et kuidas auto käitub. Uuel aastal on aga plaan juba ARKi avaldus teha ning auto ette näidata, et siis 2.0 mootoriga registrisse saada. Asi mille pärast ise muretsen on heitgaasi test, kuid samas kui vigu ajus pole ning katt ka all on, siis peaks elu nagu lill olema? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B5 2.0 66kw - 1996 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
47.3%
- SQL:
52.7%
]