Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B5 2.0 66kw - 1996 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Täna sai uus plokikaan peale visatud koos uute poltide ja sääretihenditega. Nüüd vist rahu majas, enam ei peksa lõdvikuid töösooja mootoriga kivikõvaks. B5 puhul oli hea terve nina vaid 9 poldi, 2 kruvi ka 5 pistiku eemaldamisega eest visata, ruumi kohe lahkelt. Samuti leidsin, et vesi päris silindris polnud, kuid sisselaske kolde vee kanali tihend oli täiesti krimpsu tõmbunud ehk siis tihendamise omadused olid olematud, kuid kuna seal all oli kohe väljalaske kolle, siis aurus lekkiv vedelik kohe ning jälgi ei jäänud. Õnneks sain uue plokikaanega ka kolded kaasa ning sain tolle sisselaske kolde küljest enam-vähem okei asenduse, kuju oli veel alles, kuid oli ka juba mõrades. Kuna neid 66kw tihendeid nii palju uurinud, siis polegi näinud, et seda juppi ka uuena saaks ning see teeb tuleviku osas veits murelikuks. Samuti sai vahetatud roolivõimu pump. Autot komplekteerides oli töökorras jubin olemas, kuid üht polti sisse keerates läks keere nahka. Siis sai sellest ja ühest 1.8T pumbast hübriidi proovitud, kuid see jäi karjuma. Siis sai mingi aeg proovitud 2.6 pumbaga paaritada, kuid samuti jäi karjuma. Nüüd saigi muretsetud uus 80 oma ning seekord B5 pealevoolu stutsi sinna sisse kinni keerates enam looma jõudu ei kasutanud. Kuna õli enam varudes rohkem polnud, siis jäi hetkel veidi vedelikku puudu ning vaja siis seda lisada. Käigukang sai ka naha ja nupu, enam ei peagi ora kangutama. Keskmise ja tagumise püti ühendust pean ka veel teinepäev timmima, hetkel pole toru niivõrd palju otsa surutud kui see oli varem ja seetõttu surub keskel summuti vastu kere ja see omakorda paneb auto vibrama. Üks põnev leid oli ka, tagumistes numbrituledes on ledid. Põlevad nad küll vahelduva eduga, kuid eks vaja üle vaadata. Tegelt teine leid oli veel, nimelt kaant eemaldades tilkus veidi õli karteri tuulutuse plastiku lähedale. Nühkisin siis sealt kaltsuga plokki puhtaks ning välja tuli sisse löödud tähis ABK :o ehk siis keegi on juba mingil põhjusel kunagi plokki vahetanud, kuid kolvid tunduvad välimuselt siiski 66kw omad olevat. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B5 2.0 66kw - 1996 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
34.0%
- SQL:
66.0%
]