Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B5 2.0 66kw - 1996 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Sel nädalal sain koonuse, lambda ja tagumise püti. Koonus sobis otse õhutoru otsa: [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/B5/12080920_755341581242661_1756076581_n_zpshccrgjrm.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/B5/12080920_755341581242661_1756076581_n_zpshccrgjrm.jpg[/IMG][/URL] Lambda ja tagumise püti tarvis oli vaja keevitada. Kuna ABK leegitoru küljes pole lambda ava, siis tuli see ise teha. Joonistasin auto küljes markeriga juti peale, et kuhu mahub ning valituks osutus koht peale käigukasti käppa, kust ülesse oli tükk tühja maad, kuna sealt tuleb b5 mootoritel väljalaske toru alla. Lisaks tuli leegitorule ka kasti käpa juurde lohk sisse teha, kuna too oli täpselt vastas ja väristas autot. Tagumine pütt tuli ühendada umbes sillatala kohast teise torujupiga, mis sai suvel Remuse sportpütilt maha lõigatud ning too jupp ühendus juba siis keskmise pütiga. Viimaks tuli kõik torud alla tagasi panna ning käima pannes oli hääl vaikne ning ei väristanud. Reedel keerasin veel ka jagajat, kuna vahepeal tõmbas jubedalt mootorit kinni ja siis jäi tööle 400-500 pöördega. Ennem seda otsustasin aga vaadata, et mis asendis on jagaja sel punasel B4jal, mil on see kõikse parema minekuga 66kw peal. Keerasin seal väntvõlli otsast märgid paika ning jagaja alla vaadates selgus, et võrreldes B5 peal oleva mootoriga asus märk tunduvalt rohkem vastupäeva. Jätsin asendi meelde ning keerasin B5 peal jagaja samasse asendisse. Auto käivitus, ei teinud enam külma mootoriga traktori häält ning käis paremini pöördesse ja pöörete jama ei esinenud enam kordagi. Hetkel lahutab suurest õnnest ja tänavasõidust vaid esimese pidurisadula kinnitus. Proovisin vana lahusti sees leotada, aga kuna too liugur murdus siiski sisse täpselt nii, et auguga tasa, siis ei saa seda mitte kuidagi liikuma. Puurisin ka tagant augu sisse ja üritasin peksta, aga see ei liikunud millimeetritki. Eelmise kuulutuse peale tuli ka ainult kaks vastust. Pilte küsides selgus ühe puhul, et jahutusega kettale see nüüd küll ei lähe ning teine kadus peale pildi küsimist üldse ära ehk müüs siis vist õhku. Esitulesse sai ka kaks H7 pirni pandud ning nüüd põleb parempoolne tuli ka. Kompu ekraani parandus ei olnud eriti edukas, kuna viimasel hetkel käsi vääratas ning panin kuuma kolviga läbi kile. Aga vähemalt mingid täpid ilmusid ekraanile ja nende järgi tunnen ma pildid ära. Kui poleks mööda läinud, siis oleks ehk ka korda saanud. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B5 2.0 66kw - 1996 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
35.0%
- SQL:
65.0%
]