Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B5 2.0 66kw - 1996 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] [quote][i]Algselt postitas: Tegelane5[/i] Monopurskega Golfidel peaks sarnane kui mitte sama "põlv" olema mis nö "karburaatori seene" asemel käib. [/quote] Kusjuures ma vaatasin algul samuti, et need korpused on samad, kuid golfil/passatil on õhuvõtt mootori eest, c4 aga tagant. Võiks ju tolle ka ümber keerata, aga siis jääb karteri tuulutuse auk täpselt teisele poole. Õnneks neid c4 omasid ikka leidub ja peagi peaks selline juba olemas olema. V6 2.6 kasti pealse leidmisega aga nii libedalt pole läinud, aga kuna seda tuleks nii või naa natuke timmida kolde juurest, siis tundub kõige mõttekam hetkel 1.8t kasti pealmisele osale ketas sisse lüüa ja alumiiniumi abil uues kuues kokku laduda. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B5 2.0 66kw - 1996 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
24.4%
- SQL:
75.6%
]