Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B5 2.0 66kw - 1996 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] [quote][i]Algselt postitas: r384n3[/i] Seda, kui hästi see kombo 1.8-le kannale aatub, saab kunagi proovida :D kaaluvahe komplektsetel autodel üsna väike, alla 100kg peaks kaalude erinevus olema, kui mälu ei peta. :) [/quote] Eks seda saab ehk proovida jah :P [quote][i]Algselt postitas: Undercover[/i] Hull värk sul seal toimumas! :D. Audi 80 mootorikäpad sobisid kohe A4 peale? [/quote] Käpad tuli mõlemad A4 omad panna, 80 omad olid liiga laiali ulatuvad. Juhipoolseid B5 omasid oli mul lausa kaks olemas, mõlemad B4 1.8T swappidest alles jäänud. Täna sain juurde aga ka topelt aukudega kaasreisija poolse, mille foorumlane M2ki mulle ära tõi ning too sobis ideaalselt. [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/B5/2015-09-11%2015.18.31_zpsn3ptmzmy.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/B5/2015-09-11%2015.18.31_zpsn3ptmzmy.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/B5/2015-09-11%2015.19.01_zpsghyezdq7.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/B5/2015-09-11%2015.19.01_zpsghyezdq7.jpg[/IMG][/URL] Üldpilt on selline (natuke punast ka lisatud, et oleks rohkem racing värk): [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/B5/2015-09-11%2015.15.54_zpszimwjwpv.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/B5/2015-09-11%2015.15.54_zpszimwjwpv.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/B5/2015-09-11%2015.16.10_zpsvfxpvxk3.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/B5/2015-09-11%2015.16.10_zpsvfxpvxk3.jpg[/IMG][/URL] Edasi plaanis näppida järgmine nädal. Seni vaja leida kuskilt C4 74kw monopritse pealne korpus. Siis veel B5 2.6 110kw õhufiltri kasti ülemine osa ja veidi ka painduvat ventilatsiooni toru või siis vana tolmuimeja toru. Ehk juhtub lugema ka keegi, kel oleks pakkuda sellist moosiriiulit B5le: [img]http://img3.auto24.ee/auto24/320/842/25559842.jpg[/img] Tiib jäi meelde, kuna auto oli mu B4le mootori doonoriks. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B5 2.0 66kw - 1996 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
33.7%
- SQL:
66.3%
]