Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B5 2.0 66kw - 1996 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Kuna taaskasutus on popp, siis tuli mõte hunnik vana kola ära kasutada ja liikuma panna :D Kogu idee ajendiks aga sai asjaolu, et keegi ei tahtnud osta tolle üle katuse käinud B5 juppe, mis oli mootori doonoriks rohelisele B4le. Lasin hindu aina madalamaks, kuid kuna endiselt oli huvi suht ümmargune null ning kuur ja õue oli ka tarvis enne sügist tühjaks/lagedaks saada, siis tuli leida mingi lahendus. Nii saigi esimene lüke tehtud ning 50 euriga EnricoN esiveolise B5 jäänuk koos paberite/numbritega ära ostetud. Kuna sel üle katuse käinud autol olid kaasreisija poolsed uksed sodid, siis tuli nüüd muretseda uued uksed. Need sain r384n3 käest B4 tagastange vastu ning lisa 15 euro eest sain ka ninapaneeli koos radikatega. Kaks nädalat hiljem sain tema käest ka 25 eest roolilati ja hunniku muud head ja paremat. Puuduva esitule sain aga kord Talinnast Pärnu sõites, kui sai Rapla kandis nimi käest see 5 eest soetatud. Seega 95 euro eest peaks autot olema küll :P Ninapaneel, radikas, esituli, esistange kandur ja roolilatt olidki ainsad osad, mis sai teise b5 pealt müüdud ning oli vaja nüüd asemele leida. [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/B5/2015-08-26%2013.06.58_zpsvzzttryg.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/B5/2015-08-26%2013.06.58_zpsvzzttryg.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/B5/2015-08-26%2013.06.30_zpsxavigjix.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/B5/2015-08-26%2013.06.30_zpsxavigjix.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/B5/2015-08-26%2013.08.36_zpstskiasmg.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/B5/2015-08-26%2013.08.36_zpstskiasmg.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/B5/2015-08-26%2013.07.16_zpsp7tkto2r.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/B5/2015-08-26%2013.07.16_zpsp7tkto2r.jpg[/IMG][/URL] Edasi tuli otsida välja sillad ja kõik ülejäänud kere plekid: [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/B5/2015-08-26%2013.00.31_zpsohnocyjn.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/B5/2015-08-26%2013.00.31_zpsohnocyjn.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/B5/2015-08-26%2013.00.39_zpssvhicws5.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/B5/2015-08-26%2013.00.39_zpssvhicws5.jpg[/IMG][/URL] Pool päeva nokitsemist ja sillad said alla: [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/B5/2015-08-26%2020.53.32_zpsfdt0jttp.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/B5/2015-08-26%2020.53.32_zpsfdt0jttp.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/B5/2015-08-26%2020.54.06_zps1sr61fob.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/B5/2015-08-26%2020.54.06_zps1sr61fob.jpg[/IMG][/URL] Järgmiseks õhtuks sain ka kõik plekid külge ning uksed liikuma: [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/B5/2015-08-27%2021.12.36_zpsvfhoh9mp.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/B5/2015-08-27%2021.12.36_zpsvfhoh9mp.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/B5/2015-08-27%2021.13.08_zps73dmnri5.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/B5/2015-08-27%2021.13.08_zps73dmnri5.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/B5/2015-08-27%2021.13.53_zpsbgmtro6n.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/B5/2015-08-27%2021.13.53_zpsbgmtro6n.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/B5/2015-08-27%2021.14.42_zpsuzqdddfw.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/B5/2015-08-27%2021.14.42_zpsuzqdddfw.jpg[/IMG][/URL] Kuna juhtmeid ka sees polnud, kuid juhtmeid oli mitme auto jagu, siis sain paremad välja sorteerida ning paika vedada. Hiljem viskasin aku peale ning proovisin järgi, et kõik töötab nii kuis peab ja saab ilma mootorita ehk siis kesklukk töötab, aknad liiguvad nupust, spidos vilguvad märgid. Nüüd jõudiski järg nii kaugele, et oli vaja jõuallikas installida. Enne seda tuli muidugi ka käigukast paigaldada, aga üksi pole esiveolise omaga mingit probleemi. Muret valmistas aga mootori paigaldamine, kuna päris rambo ka pole, kuid koormarihma abil sai mootori edukalt maast lahti ning kui juba sillatala peale sain ära tõstetud, siis tuli vaid kasti võll siduri ketta otsa juhtida ning nii ka mootor ja kast omavahel klõpsti kokku said. [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/B5/2015-09-07%2013.07.27_zpshnc7ibn1.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/B5/2015-09-07%2013.07.27_zpshnc7ibn1.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/B5/2015-09-07%2013.07.37_zpswba8vgqd.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/B5/2015-09-07%2013.07.37_zpswba8vgqd.jpg[/IMG][/URL] Tähelepanelikumad saavad juba ilmselt eelmiste piltide pealt aimu, et tegu pole B5 mootorivalikust pärineva tootega. [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/B5/2015-09-08%2019.41.12_zps05kyjz8w.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/B5/2015-09-08%2019.41.12_zps05kyjz8w.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/B5/2015-09-08%2019.41.46_zps7petsx6r.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/B5/2015-09-08%2019.41.46_zps7petsx6r.jpg[/IMG][/URL] Peale läks siis 2.0 ABT koodiga mootor, millel on kõik tihendid uute vastu vahetatud. Alumine ots on tehase toodang, aga üleval on mõningad muutused. Uueks nukkvõlliks sai 85kw ABK oma. Samuti on ka väljalaske kolle koos kaheraudse leegitoruga sealt pealt tulnud ning sobisid ideaalselt B5 kerele. Samas vastupidises olukorras B5 mootor B4 peale on väljalase puhas omaloomingu teema. Sidur on samuti suurem ehk tavalise 210mm asemel on 228mm. Pritsepea pärineb 74kw mono pealt ning on uuema tüübi oma ehk gaasiklapp on 6pin pistikuga. Samuti on ka aju viimase monomotronicu versiooni oma ning mõõtmetelt eelmisest ajust poole väiksem. Mõningad tähelepanekud/probleemid: *Praegune õhufiltri taldrik mahub nibin-nabin peale ning on reaalsuses vastu kapotti. Aga üks lahendus oleks c4 74kw pealt õhufiltri kast koos õhuvõtuga kuni pritsepeani. Too peaks välimuselt esteetiline jääma ning nii saaks ka õhuvõtu B5 kere lahendusega klappima panna. *B4 mootoril puudub tagasivool, samuti ka B5 radikal. Algul võttis kukalt kratsima, kuid tuleb välja, et tehas on juba sellise sobiva plokikaane flantsi välja töödanud, kus tagasivoolu tila on küljes ning võib seda leida VW passat/vento pealt. [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/B5/flants_zpsde8u0fmi.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/B5/flants_zpsde8u0fmi.jpg[/IMG][/URL] *Salongiradika torud sobivad B5 omad. Ühel tuleb vaid see klõpsuga ots maha lõigata. *Esimene mootori kinnitus sobis 1:1le B5 oma. Sellest hoolimata tuli aga ka B4 roolivõimu pumba kinnitus sama koha peal säilitada. Mõningad lõiked relakaga pani detailid omavahel istuma ning kinnitus jäi kokkuvõttes tugevam kui see on omal kohal B5 mootori küljes. *Juhipoolne käpp läks B5 oma ja istus ideaalselt mootoripadjaga kokku. *Kaasreisija poolne käpp ei sobi enam B4 oma kuna on liiga pikk. Uurisin käppade pilte ning tundub, et uuemal käpal on topelt augud ning ühed neist kattuvad B4 mootoriplokiga. *Auto on eest tükk maad kõrgem kui oli seda 1.8T mootoriga. Tegelt isegi natuke liiga kõrgel ja meenutab külje pealt vaadates olekut, kus veel mootorit peal pole. Aga mida kergem nina, seda parem juhitavus. Mis selle auto eesmärk ka olema peaks ei ole veel päris selge. Esialgu tahaks ise sellega tänaval sõita, et saaks enda B4ga tegeleda, mille juppide hunnik nurgas aina kasvab. Edasi aga tahaks seda proovida seal, kuhu enda autoga ei raatsi minna. Esialgu vast aitab. Teine päev tinutan mootori juhtmestikule B5 pistikud otsa ning siis saab juba pauku. Eks siis lisan ka pilte ja juttu. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B5 2.0 66kw - 1996 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
57.0%
- SQL:
43.0%
]