Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 B4 sedaan 2.0 66 kw => 1.8 92kw => 1.8t 110kw - 1993 - R384n3 VÕIB ENDISTE AUTODE ALLA VIIA.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: r384n3[/i] Seis nüüdseks selline. Monomähkur maas ning 20v 1.8 peal. Hooratas läks ühemassiline koos 228mm kettaga. Sisselaske kolle endiselt AEB oma, kuna ADR enda kolle ei mahtunud ikka, olenemata pidurivõimu erinevustest. Armatuurlaud ja salongi ahi on välja võetud, et lihtsam elektriga majandada oleks. Aju plaanisin panna seekord sinna, kus ta ka originaalis käib ning juhtmed vedada sealt august, kust peaksid kliimatorud salongi tulema. Sellega aga probleem. Nimelt, põhjavaibas ja viltmatis on koht olemas kliimatorude jaoks, kuid keres mitte(see minu käes neljas B4 ning esimene, millel seal auku pole). Samuti tuli pidurivõim maha kakkuda, et mootori juhtmestik selle tagant kätte saada. Armatuurlauda proovisin B5 lüliteid ja sahtlit ning istuvad nagu valatud. Kompuutriga B5 kellad on plaanis ka panna, selle tarvis vaja veel tulede kontrolli juhtmestik teha ning kompukang B4 kojamehe kangi külge monteerida. Kang ise modimata 1:1 ei istu, B5 roolisammas on jämedam. Esimestele istmetele tuleb B4 istmepõhjad panna, siis saab B5 poolsport istmed ilusti sirgelt istuma, praegu mõlemad natule viltu sees. Et väga kuiv jutt poleks, panen paar pilti ka arengust: Vana mootor viimast korda peal [url=http://www.upload.ee/image/5149912/20150817_205544.jpg][img]http://www.upload.ee/thumb/5149912/20150817_205544.jpg[/img][/url] Mootor maas [url=http://www.upload.ee/image/5149913/20150818_185616.jpg][img]http://www.upload.ee/thumb/5149913/20150818_185616.jpg[/img][/url] Uus mootor peal [url=http://www.upload.ee/image/5150253/20150820_162846.jpg][img]http://www.upload.ee/thumb/5150253/20150820_162846.jpg[/img][/url] B5 nupud ja luuguga sahtel B4 armatuuris [url=http://www.upload.ee/image/5149911/20150820_162926.jpg][img]http://www.upload.ee/thumb/5149911/20150820_162926.jpg[/img][/url] ADR kolle ei mahu [url=http://www.upload.ee/image/5150254/20150820_120755.jpg][img]http://www.upload.ee/thumb/5150254/20150820_120755.jpg[/img][/url] Salong ka natu laiali [url=http://www.upload.ee/image/5150255/20150820_162809.jpg][img]http://www.upload.ee/thumb/5150255/20150820_162809.jpg[/img][/url] Tulemus peab saama ilusam kui eelmine samalaadne projekt(meenutus) [url=http://www.upload.ee/image/4356797/20141030_114110.jpg][img]http://www.upload.ee/thumb/4356797/20141030_114110.jpg[/img][/url] Teha veel: -Mootori juhtmestik -Kompuutri paigaldus koos tulede checkiga -Kõik uued elumahlad koos filtritega -Tagastangele uued kinnitused teha, et B5 Westfalia teisaldatav konks B4 kere külge sobitada(konks läheb kere külge nagu valatud, kuid B4 stange ei sobi sinna 1:1, tuleb miskit välja mõelda. Weiksi käest teine tagastange aretamiseks juba oma järge ootamas) -Kui el akende jaoks vajalikud pudinad kokku saab, tuleb needki paigaldada -Väljalaske kolle tuleb kuidagi Tallinnast Haapsallu transportida -Sumps tuleb alates katist uus teha Praegu püüan aega leida ning igal võimalusel teen audit vaikselt edasi. Kui küsimusi millegi kohta tekib, siis küsige julgelt. ;) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 B4 sedaan 2.0 66 kw => 1.8 92kw => 1.8t 110kw - 1993 - R384n3 VÕIB ENDISTE AUTODE ALLA VIIA.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
37.9%
- SQL:
62.1%
]