Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 B4 2.7Bit Quattro - 1992 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Peale eelmist talve läks auto garaa˛i ära ning tuli sealt välja hilissügisel kui igapäeva autoks olev 1.9tdi viskas sussid nurka. Kiirelt sai uuema tüübi juhtmestik ja aju peale pandud ning nii sai ka selle K04 turbo ilusti tööle. Kahjuks aga esimesed külmad saabusid liiga vara ning suvekatega ei saanud enam üks hommik pidama. [url=https://www.upload.ee/image/9828373/44798455_1998860206895799_374440402826035200_n.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/9828373/44798455_1998860206895799_374440402826035200_n.jpg[/img][/url] Sealt edasi sai auto nööri otsas Tallinnast ära toodud ning õhtul juba laiali võetud. Katkised mootori osad sai asendatud uutega ning seejärel sai juba käima panna, et mootorit kontrollida. Kõik oli timm ning edasi oli vaja otsida keredetaile. Kuna B4 pikkade tulede ja kapoti eest küsiti kosmilisi numbreid, siis lihtsam ja kokkuvõttes palju vingem variant oli b3 kapott, võre ja pikad tuled panna. Kapoti sain kümnekaga, tuled ja võre olid kokku 45 eur ning täiesti juhuslikult sai sinna juurde leitud ka klaaskiust lõuaga stange replica, mis elas edukalt ka edasised jääraja sessioonid üle. [url=https://www.upload.ee/image/9828374/2.png][img]https://www.upload.ee/thumb/9828374/2.png[/img][/url] Kahjuks ei pidanud aga käigukast enam vastu ning viiest käigust jäi alles neli ehk siis 2. käik otsustas seltskonnast lahkuda :D Sellest hoolimata jaksas see pill ka kolmandaga kenasti rebida ning sõit jätkus. Jääraja hooaega jäi see aasta aga lühikeseks (külma ju sisuliselt polnud) ning peagi läks auto garaa˛i tagasi. Kahjuks sai sel sõidul otsa aga sidur. Lahti võttes selgus et ketas oli ühelt poolt katted maha visanud. Niipalju siis sellest pidurimeistri katetega 240mm kettast. Kui juba mootor maha tuli võtta, siis tuli mõte et võiks selle asendada juba millegi võimsamaga. Lisaks on ju neid 1.8T b4ju juba vaat et rohkem kui teiste mootoritega järgi, seega tundus õige aeg astuda järgmine samm, et saaks omada midagi erilisemat. Guugeldades sellele uuele ideele 2 vastet isegi tuli, mis sisaldasid ka palju pilte, kuid pärist täpselt ei teadnud mis ees ootab. Igatahes sellegi poolest sai see täiskomplektne 2,7Bit ära toodud ning vaikselt üleliigsest jamast paljaks tehtud. [url=https://www.upload.ee/image/9828473/IMG_1054.JPG][img]https://www.upload.ee/thumb/9828473/IMG_1054.JPG[/img][/url] Nüüdseks on aga asjalood seal maal, et raud on aiste vahele kinnitatud ning suured turbod tellitud :cool: [url=https://www.upload.ee/image/9828472/57198844_2656780027697080_5889071393189920768_n.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/9828472/57198844_2656780027697080_5889071393189920768_n.jpg[/img][/url] Järgmine samm on lasta teha kollektorid auto ja turbode järgi. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 B4 2.7Bit Quattro - 1992 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
36.5%
- SQL:
63.5%
]