Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 B4 2.7Bit Quattro - 1992 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Juhtus siis nõnda, et vana puhur enam üle 0,6 bar ei jõudnud hoida. Võllist katsudes loksus see igatepidi ja korpusel oli ka jälg peal. Et aasta viimane päev niisama mööda ei läheks, siis võtsin ma Compi pealt oma uue K04 maha ning panime selle venna autole. Eks mul endal oli ka ikkagi suur tahtmine teada saada, et kuidas see turbo ikkagi käitub kui mootor laseb sõita rohkem kui paar kilomeetrit. [img]https://www.upload.ee/image/7836782/IMG_20171231_144721.jpg[/img] Kokku kulus umbes 4 tundi vahetuseks. Lasime kohapeal soojaks ning siis juba proovisõidule. Masin ärkas taas elule ja kell kerkis üle ühe barri nagu varem ning hoidis ilusti 1,2bar. Samas kõrgemate käikudega hakkas vahest overboostima ehk rõhku tuli liiga palju, enamjaolt 1,5bar peal lõpetas ikka ära, aga kaks korda läks näidik ka põhja ehk 2 bar ja sumps hakkas koledalt paukuma. Googeldades leidsin veel sellise murega inimesi ja neil aitas wg varda regullimine. Seda katsetab tuleval nädalavahetusel. Kuna sel autol on hetkel väljalase suht stock, aint leegitoru on 2,5", siis oli paremini kuulda seda hääle vahet neil turbodel. Enne vaakumist välja jõudmist on kuulda, et kohe hakkab midagi tulema. Nüüd oli jõudu ka niipalju, et tõmbas ühel võrdlemisi värske kattega teel 2. käiguga sirgelt sõites tükk aega tühja ja liputas saba. Teinekord teeb ka leegitorule uue lambda koha ja paneb torukolde, siis saab võrrelda mida selle lisamine muudab. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 B4 2.7Bit Quattro - 1992 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
39.3%
- SQL:
60.7%
]