Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 B4 2.7Bit Quattro - 1992 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Sai siis käidud One Mile Challengel ning tulemusega võib vast rahule jääda. Äärepealt polekski rajale saanud, kuna kontrollis tekkis probleeme juhiistmega. Ise ma olin parasjagu lilla juures ja päris täpselt ei kuulnud ka kõike, siis algul tõmbas ketta päris kinni, kui pakuti et äkki saab istmed ümber tõsta, kuna mõttesse tuli kohe tervenisti ümber vahetamine, mille korral ei klapiks ei kinnitused kui ka turvavöö vastus. Pärast lilla parkimist võistlusalale hakkasime uurima netist, et äkki on Haapsalus romulaid ja sai ka näoraamatusse ja foorumisse kiired kuulutused tehtud terve iste ostuks. Romulate osas selgus, et neid vaid üks ja seegi laupäeval kinni. Samuti keegi ei reageerinud ka kuulutustele. Tööriistade näol oli ka kaasas vaid üks kruvikate komplekt ning siis tuligi meelde, et istmetel saab ju seljatoed ka ära vahetada. Sai siis hakatud kruvima, kuid peagi selgus et kahele kruvile istmed sees olekus siiski ligi ei saa. Läksin siis kassast näpitsaid küsima ning seal kohtusin RS4 juhi Ukuga, kes laenas suurt kohvrit. Seega saime istmed välja, seljatoed vahetatud ning seejärel sai juba uues konditsioonis juhiiste ette näidatud ja auto sai kleepsud peale. Poleks tööriistu saanud, siis olekski sõitmata jäänud, seega veelkord suured tänud tööriistade laenamise eest :) [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/20160611_102147_HDR_zpsk6o2sjrp.jpg.html][IMG=400x260]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/20160611_102147_HDR_zpsk6o2sjrp.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/20160611_103358_HDR_zpsnijr18vd.jpg.html][IMG=400x260]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/20160611_103358_HDR_zpsnijr18vd.jpg[/IMG][/URL] Esimesel katsel tuli 200km/h ja teisel 206km/h. Spido ise näitas mõlemal korral üle 230km/h, aga kuna rehvid on jupp maad madalamad kui originaal mõõt siis sealt see erinevus tuleb. Midagi ära ei lagunenud, mis on samuti positiivne. Võrreldes stockiga on siis autol chip, koonusfilter, 2,5" väljalase otsast lõpuni (seal hulgas ka katt, reso ja lõpupütt), cooler ees stange taga, ühemassiline hoorattas mis veidi kergemaks tehtud ja 240mm sidur. Võibolla saaks ADR nukkade ja NGK pfr6q küünaldega veidi rohkem, kuid enamat võimaldab kindlasti suurem turbo :D [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/20160611_111211_zps8fds58td.jpg.html][IMG=640x390]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/20160611_111211_zps8fds58td.jpg[/IMG][/URL] Sõitudest ka videod nii seest kui väljast: [url=https://youtu.be/wi5qVVod1gk]1. sõit[/url] [url=https://youtu.be/0dJGpg3OvYA]2. sõit[/url] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 B4 2.7Bit Quattro - 1992 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
51.5%
- SQL:
48.5%
]