Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 B4 2.7Bit Quattro - 1992 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Polegi siia ammu midagi kirjutanud, sest auto on ilusti sõitnud. Ainuke töö mis vahepeal on tehtud oli klapisääre tihendite vahetus. Ise olen vast paar korda selle aja jooksul sellega ka sõita saanud, ülejäänud aja tuuakse mind sellega koju, sest mu enda autod on illegaalsed :D Nüüd siis Mai käes ehk viimane aeg legaliseerida ümberehitus. Selle tarvis sai siis väljalase ümber tehtud, lisatud katt ja reso ning viimane pütt vahetatud ka kaheraudse vastu. [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/13282831_826559060822161_1277262038_o_zpsbwmdki7j.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/13282831_826559060822161_1277262038_o_zpsbwmdki7j.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/13271538_826559070822160_1821041097_o_zpsokhilvqh.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/13271538_826559070822160_1821041097_o_zpsokhilvqh.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/13288555_826559107488823_972624519_o_zpsrbhrh51a.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/13288555_826559107488823_972624519_o_zpsrbhrh51a.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/13249523_864125227030962_1494515665_n_zpsxxvfljjq.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/13249523_864125227030962_1494515665_n_zpsxxvfljjq.jpg[/IMG][/URL] Täna käis vend ka gaase mõõtmas ning tulemused nagu uuel autol. [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/13275551_826557157489018_370731905_o_zpsloyrb6yn.jpg.html][IMG=500x600]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/13275551_826557157489018_370731905_o_zpsloyrb6yn.jpg[/IMG][/URL] Kuna plaan miilile tulla, siis tuli ka jõuülekannet paremaks teha. Mootori külge läks ühemassiline hooratas, mis sai lastud kergemaks teha, tööpind löödi läikima ning puuriti ka augud 240mm korvi jaoks. Selle töö eest tänud klubilisele [b]Krissu[/b]. Korv tuli S2 3b oma ning ketas ühemassilise hoorattaga 2.5 tdi pealt. Pedaal on nüüd tunduvalt jäigem kui varem ja ainult siduri abil ronib ka erinevatest servadest üle, kus varem pidi gaasi lisama. [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/13262588_826558754155525_300361432_o_zpsocaixlm9.jpg.html][IMG=300x400]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/13262588_826558754155525_300361432_o_zpsocaixlm9.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/13262439_826558800822187_1525313534_o_zpsftyaragl.jpg.html][IMG=300x400]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/13262439_826558800822187_1525313534_o_zpsftyaragl.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/13262551_826558857488848_7608386_o_zpsixxjjxxf.jpg.html][IMG=300x400]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/13262551_826558857488848_7608386_o_zpsixxjjxxf.jpg[/IMG][/URL] Lisaks sai kast uued simmerid ja õli, vana õli tuli välja umbes 1,5 liitri ning sisse läks uut 2,25 liitrit. Üllatas see, et õli oli isegi üsna ilus pruun. Quattro kastist tuli küll coca-cola välja. Ja täpi pani uute otste paigaldamine veovõllidele ehk kõik 4 otsa tulid uued. [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/13271391_826558667488867_1115275488_o_zpsvgxqjnz1.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/13271391_826558667488867_1115275488_o_zpsvgxqjnz1.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/13262402_826558717488862_1847534321_o_zpsdwzhf43z.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/13262402_826558717488862_1847534321_o_zpsdwzhf43z.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/13288516_826558614155539_1175772527_o_zpsc5sf2gmm.jpg.html][IMG=300x400]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/13288516_826558614155539_1175772527_o_zpsc5sf2gmm.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/13275150_826558887488845_1809985195_o_zps44udnoc1.jpg.html][IMG=300x400]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/13275150_826558887488845_1809985195_o_zps44udnoc1.jpg[/IMG][/URL] Sixpacki eest sai nädal enne seda ka madaldus ära veetud. Olid siis komplektsed püstakud ehk amordid koos vedrudega. Neid kahjuks alla ei jõudnud panna, aga eks teeb järgmine kord. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 B4 2.7Bit Quattro - 1992 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
38.2%
- SQL:
61.8%
]