Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 B4 2.7Bit Quattro - 1992 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] [quote][i]Algselt postitas: EnricoN[/i] See on seesama mootor, mis ma müüsin? :O [/quote] See ikka too sama jah, mis tuli selle üle katuse käinud auto pealt, mille mu vend sult ära ostis. Ainult vahepeal on puhastatud, värvitud, tihendeid vahetatud ja mõned jupid veel välja vahetatud, et kõik oleks tip-top korras. Seega võrreldes esialgse seisuga on see muutunud väheke jap ;) Quattro juppidele tegin isegi ostukuulutuse, aga pakkumisi pole veel tulnud ning ise pole ka miskit otsides leidnud. Kui kuskilt viimaks hea hinnaga jupid saab, siis teeme quattroks ära. Täna sai eest kõik põhimõtteliselt valmis. B5 õhutoru timmisime b4 esitala külge ning see jäi siis tala alla. Korra ehmatas ka ära, kuna tundus et stange ei mahu vist peale, kuid siiski läks kõik täpselt kokku nii et stange alumine serv on täpselt vastu toru. Eest keskmise võre tagant on toru isegi ilusti näha. Cooleriga jaurasin tükk aega ning lõpuks panin hetkel lõdvikud juhi pool otse kokku. Peab asemele leidma mingi teise viguri, mil oleksid väljundid erinevates otstes ning mingil määral ka nurga all. Uus radikas istus ilusti ette ning kõik jahutuse lõdvikud sai kinnitatud ja tagasivoolule tuli vahele kolmik nagu sai pandud ka mu enda autol. Seejärel sai ka kõik teised plekid radika ümber tagasi laduda, kapoti tross ka konksude taga ning stange ette. Vaja veel paremale tulevad juhtmed klambritega tala külge kinnitada ning siis saab ka esituled ette panna. Turbo pool sai ka lõdvikud ning jubinad külge kruvitud ning seal veel jäänud teha õhulugeja paigaldus, mille otsa sai ostetud koonus ja kuumakilp ka veel vaja valmis lõigata/kinnitada. Summuti jaoks ostis vend poest kõik mis hetkel saada oli ehk 2x 90 nurk, sukk ja 1m toru. Läbimõõduks siis 63.5mm ehk 2.5". Dp saab ilusti valmis teha ning suka koos meetrise toruga ka sinna otsa kinnitada. Veidi toru vaja veel juurde muretseda, et ikka tagumise pütini välja jõuaks. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 B4 2.7Bit Quattro - 1992 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
33.5%
- SQL:
66.5%
]