Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 B4 2.7Bit Quattro - 1992 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Pärast maha tõstmist on mootoril vahetatud 3. silindri süütepool ning hammasrihma pinguti koos rulliga, sest vana oli juba hakanud munakast rebenema, vedru oli väsinud ja seega oli rihm 2 hammast valesti. Uuega on nüüd märgid paigas ja too pinguti on ise ka juba parema ehitusega ehk töökindlam. B5 armatuurialused juhtmed koos immo süsteemiga on samuti lahti harutatud ning tuleb nüüd kokku joota ABK mootori armatuurialuste pistikutega, mis jäid üle sinise avandi mootori vahetusest. Juhipoolne käpp on samuti asendatud ABK omaga ning kaasreisija poolsest peab 13mm puuriga läbi lendama. Siis peaks saama paras ning padi ei tohiks jääda pingesse. Ise arvan et just sellepärast on mustal ka kaks mootoripatja purunenud, kuna seal sai puuritud 11mm puuriga ja padi jäi veidi paindesse. Mootori esimene kinnitus läheb samuti ABK plekist kronsa, mis tuleb keerata siis tagurpidi. Postiga saabusid ka vähekasutatud competitioni esimesed pidurikettad ja piduri peasilinder. Kuna mul olemas ka kõik jupid et esiveolisele abs peale panna, siis tuleb ka see ära teha, et pärast ikka pidama saaks. Tegelt see pumba kere kronsa on veel puudu, aga kuskilt selle plekitüki leiab vast ikka või kui kellelgi pakkuda, siis võib märku anda. Vend värvis pidurid ka juba punaseks ning need on tahenenus juba pea nädala päikese käes. Turbo tagune flants sai ka hangitud tühja kati näol, kust see siis tuleb maha lõigata. Teist katti ei raatsinud lõigata, kuna too terve ja kui keegi seda ei taha, siis saab kokkuostus ikka kena summa selle eest. Tänases pakis on kõik tihendid ja filtrid (v.a koonus). Tolle ostab kohalikust poest kui ei leia just kuskilt hea hinnaga uut/kasutatud aem, apex või mingit muud firmakat. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 B4 2.7Bit Quattro - 1992 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
39.8%
- SQL:
60.2%
]