Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 B4 2.7Bit Quattro - 1992 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Niiviisi, sedapuhku otsustasin teha eraldi teema rohelisest B4jast, sest vend pole ise suuremat sorti kirjamees, aga üht-teist põnevat on sellega juba ära tehtud ning samuti on samapalju veel ees ootamas. Enda teemasse postitades oleks läinud vast liiga kirjuks ning lisaks sellele on plaanis seekord paar asja teha teistmoodi. Algas selle auto lugu sellega, kui tõime selle 2013. aasta viimasel päeval 220 euro eest lihtsalt lammutamiseks. Oli plaan võtta sealt enda autole paar juppi ning muu ära müüa. Sisuliselt saigi kõik müüdud kuni tabas reaalsus, et mis vahepeal ka saab kui ma musta ehitan, sest ilma autot ma linna mitte kuidagi ei saa. Selleks ajaks oli muidugi seis juba selline: [img=400x320]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/2014-02-13135926_zpsae80f966.jpg[/img] [img=400x320]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/2014-02-13135915_zpsd42d6d20.jpg[/img] [img=400x320]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/2014-02-13135900_zps759c4ac5.jpg[/img] [img=400x320]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/2014-02-13135851_zps9d71fdcc.jpg[/img] Kuna varudes oli juppe piisavalt ning mu enda musta auto sillad ja mootor olid ka üle jäämas, siis saigi hakatud seda uuesti kokku panema. Aega läks, aga asja sai: [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/2014-05-19140556_zpsdfcfe924.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/2014-05-19140556_zpsdfcfe924.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/2014-05-19140608_zpsdb938767.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/2014-05-19140608_zpsdb938767.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/2014-05-19140619_zpsf1daf65f.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/2014-05-19140619_zpsf1daf65f.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/2014-05-19140545_zpsce04028c.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/2014-05-19140545_zpsce04028c.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/2014-05-19140642_zpsbb1556c2.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/2014-05-19140642_zpsbb1556c2.jpg[/IMG] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/2014-05-19140712_zpsa7876874.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/2014-05-19140712_zpsa7876874.jpg[/IMG][/URL][/URL] Esimeseks täienduseks võib vast lugeda b5 spido paigaldust. Sai vähe skeeme uuritud, adaptrid tehtud ning tööle see hakkas. Esialgu näitas kütuse näidik pidevalt valesti, kuna b4 anduri takistus ei sobinud. Viimaks lahenes mure b5 anduri paigaldusega, mis läks ilusti 1:1le paaki. Ennem seda sai spido välja vahetatud kompuga variandi vastu ning lisatud ka kang ning välistemperatuuri näidik. Tolle spido sai vend üliodavalt selle sama auto pealt, kust ma sain enda autole mootori. Kõik funktsioonid peale piduritulede ja esitulede kontrolli toimivad, aga moodulite paigaldusega saaks ka need tööle panna. Teisena sai pandud ette C4 nahast recarod. Kaasa sai ka tagumise istme, kuid sellest on paigaldatud vaid alumine osa. Ülemise osa puhul vajaks kate veits timmimist, et see B4 tagumise seljatoe peale saada. Järgmisena paigaldasin sinna oma auto vana makki ning vend ostis pea 20m jämedat heli kaablit ning kõik liinid sai ümber vahetatud. Autol on peal veel ka S-rool ja S2 lisakellad, 2x el.aknad, el.katuseluuk ja el.peeglid. Kui algul sõitma sai, siis soovis auto veidi oma iseloomu näidata ning plokikaane tihend andis otsad. Seetõttu aga lõhkesid ka radikas ning radika ja ploki vaheline voolik. Uus secondhand radikas, voolik ning plokikaane tihend elustasid taas masina ning sõit jätkus. Kuna sõites tuul vihises ning klaasis oli ka mõra, siis tuli esiklaas vahetada. Kuna tegu oli budget projektiga, siis tuli vahetus ise ette võtta. Tehtud sai ning seisab siiani ees. Sõitsin siis ise 2014 oktoobrini sellega ära ning mingeid muresid peale tagarehvi lõhkemise polnud. Ka see juhtus sel päeval, kui läksin enda musta autot tooma ning seda seisma jätma. Juu oli soov taas iseloomu näidata :D Edasi seisis auto vist umbes 2 nädalat, kuna vennal ei olnud veel load käes. Selle aja sees sai veel sellega korra ka Tallinnas käidus ning kohale jõudes lõppes salongiradika sooja tootmine. Midagi kuskilt läbi ei lasknud ega midagi sellist, aga ju lihtsalt ummistus ära. Oktoobri lõpus sai vend load kätte ning enne sõitma asumist vahetasime salongi radika ära ning ka mootoril hunniku tihendeid, sest vanadusest oli need hakanud õli läbi ajama. Samuti läksid sisse uued vedelikud ning sõit võis alata. Umbes kuu oli kõik vist täitsa timmis, kuid siis ühel päeval tuli juhipoole veovõll rattarummust välja ning vedu kadus. Pistsime uue liigendi otsa ning tagasi auku, kuid juba sama päeva õhtul kõik kordus. Uurisin siis veovõlle ning jõudsin järeldusele, et olin parema ja vasaku omavahel ära vahetanud. Pistsime need siis ringi ning jäi pidama. Nüüd kevadel läks ette uus esisild ja amordid ning ka käigukasti juhipoolne padi sai vahetatud. Hetkel näeb auto välja selline, kahjuks lähemalt pilti pole: [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/20150615_204716_zpsbwwbhm5q.jpg.html][IMG=640x480]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/20150615_204716_zpsbwwbhm5q.jpg[/IMG][/URL] Enne selle aasta ülevaatust vahetasime ka mõningad pidurivoolikud ja torud, kuid selle käigus suri peasilinder. Uus tuli mu musta pealt ning siis juhtus tähelepanematusest viga, mistõttu ei saanud kaks nädalat aru, et miks auto töötab nagu muruniiduk. Nimelt läks peasilindri ja vaakumvõimendi vaheline tihend kaduma ning vaakumleke põhjustas mootori ebaühtlast tööd. Lisaks sellele oli ka lamda andur otsas lõhki paisunud. Panime tihendi vahele ning teise lamda külge ning auto sai ülevaatuselt läbi. Kuna katt ei ole enam esimeses nooruses, siis see soovitati ära vahetada, kuid seda nüüd enam ilmselt vaja polegi muul ajal kui ainult ülevaatusel, sest vend ostis eile doonoriks selle auto: [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/pann1_zpsdiofnvjw.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/pann1_zpsdiofnvjw.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/pann5_zpsph95l7gs.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/pann5_zpsph95l7gs.jpg[/IMG][/URL] Täna uurisime vähe mootorit ja otsisime põhjust, et miks vahepeal mingid imelikud hääled kostuvad. Esimese asjana vahetasime ketipinguti koos taldadega ära, sest vana peal oli kett täiesti viltu jooksnud. Vahetus ei olnudki keeruline, kuna nukkadel on märgid peal ning seega polnud ohtu midagi valesti teha. Ladusime siis kokku tagasi ja panime käima, kuid siis oli üks silinder kadunud. Tirisin ükshaaval süütepoolid lahti ning vigaseks osutus kolmas, mis ei andnud korralikult küünlale pauku peale. Kui see korda sai töötas mootor taas ilusti, kuid seda häält oli endiselt kuulda. Kuna õlikorgi eemaldamisel oli kuulda vaid õli lurinat, siis tuli hakata seda mujalt otsima. Vahepeal jäi aga kolde ja by-passi vaheline voolik mulle mitu korda sõrmede vahele, kuna see koosnes kolmest jupist ja hargnes iga puudutuse peale. Vahetasime siis tolle uue vastu ning käima pannes oli see lollakas hääl kadunud ning ka pöörded olid tiba madalamad kui varem. Veel tulevad sealt auto küljest 2x2.5" otsadega Remuse lõpupütt ja kõik pidurid. Tagumised supportid lähevad 1:1le b4 peale, esimeste jaoks peab aga Competitioni jahutusega kettad ostma. Summuti tuleb seekord 2.5" tolline. Jahutusradikas jääb väiksem, kuna autol pole kliimat ning kahe el.vendiga on teisel autol seal ees päris kitsas. Too väike radikas aga vahetub päris uue vastu ning koostöös viscoga peaks ära jahutama. Juhul kui tekib mingi probleem, siis saab alati kaasreisija poolsesse radika ossa lisaks kitsa el.vendi paigalda ning selle siis originaal juhtmestikuga kokku sobitada. Aju läheb seekord aku taha, esiklaasi serva alla. Samuti ei hakka pead vaevama airboxi ehitusega ning peale läheb koonus. Vahele tuleb teha korralik kuumakilp, mis ulatuks üles kapoti servani ning serva peale läheb siis kummitihend, mille saab võtta a4 kapoti alt. Ideaalis tuleks see veel ka soojust isoleeriva/peegeldava materjaliga üle kleepida väljalaske poolt ning siis peaks hea saama. Torustik turbost kuni sisselaskeni jääb esialgu originaal ning tuleb kuidagi b4 kere peale sobitada. Esialgu ajab asja ära ning nii on tavalise stangega lihtsam. Käigukast jääb sama ehk 66kw oma. Sellega on maanteel pöörded madalad ehk pika otsa peal öko kulgeda. Teine päev vaatame veel korra boosti kellaga, et palju ka puhub ning siis võib vast maha tõsta. Plaan vahetada ka mõningad tihendid, õlivõttur üle vaadata ning osa asju veel, mida on lihtsam teha siis kui mootor maas ja ruumi rohkem. Ehk siis seekord teeme kõik ennem ära, et ei peaks pärast hakkama vigu kõrvaldama. Samuti on nüüd teadmised ja kogemused olemas, mida eelmisel korral polnud. Mootori vahetuseks läheb Juulis ning selleks ajaks peaks siis kõik ettevalmistused olema tehtud ning vajalikud jupid varutud ehk seekord loodaks 2-3 päevaga valmis saada. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 B4 2.7Bit Quattro - 1992 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
60.5%
- SQL:
39.5%
]