Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C4 2.5TDI - 1996 - adr3naline
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: adr3naline[/i] Tervist, Vahepeal sai siis autole ära tehtud rihmavahetus (kõik 3 rihma) koos rullikutega ja muu juurde kuuluvaga ning nukkvõlli polt ja ratas. Ühtlasi sai ära vahetatud ka hüdrotõukurid ja KKK tihend. Töö tegemise eest tänusõnad Priidule. Vahetuse ajal palju pilte ei teinud. Peale seda kõike sain lõpuks lahti sellest lollakast närvidele käivast tikksumisest, auto hakkas ka paremini liikuma. :) Pildid pole kõige parema kvaliteediga, kuna pillasin taas oma telefoni maha ja pidin kasutama seda mis riiulist leidsin. [url=https://postimg.cc/0rtNCPqW][img]https://i.postimg.cc/0rtNCPqW/20170527-115019.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/V5z80nyX][img]https://i.postimg.cc/V5z80nyX/20170527-121955.jpg[/img][/url] Rihmavahetuse käigus siis tuli välja, et hammasrihma pingutil polnud seda naga kus ta peaks taga kinni olema, et toimuks korralik rihma pingutamine. Asemele läks väike polt koos muttriga. Polt peab muidugi olema õige pikkusega, et ei hakkaks vastu rihma käima. [url=https://postimg.cc/G4DhrDTV][img]https://i.postimg.cc/G4DhrDTV/20170527-114940.jpg[/img][/url] Hüdrotõukurite vahetuse ajal tuli välja, et kaks tõukurit olid pooleks: [url=https://postimg.cc/8j9Pq4cL][img]https://i.postimg.cc/8j9Pq4cL/20170527-122031.jpg[/img][/url] Pärast vahetasin ise ära veel süüteluku põhja. Vaja läks ainult rist ja tavalise peaga kruvikat. Rool kõigepealt nii alla ja enda poole kui võimalik. Seejärel ristpeaga kellade ees olev liist maha (kaks kruvi - üks kummalgi pool rooli) ja siis kellaploki kruvid lahti. Kellad väljapoole tõmmata ja hakata tagant kõrvalistuja poolt juhtmeid ükshaaval välja kakkuma. See tehtud, siis avaneb selline vaade: [url=https://postimg.cc/SX7SYprG][img]https://i.postimg.cc/SX7SYprG/20170522-183038.jpg[/img][/url] Südamikul on mõlemal pool üks kruvi, mille saab lahti väikese tavalise peaga kruvikaga. Kuna minul oli veel kruvide peale värv alles (kui värv on alles, siis on järelikult originaal), siis pidin kõigepealt selle maha kraapima. Tegelikult ei pea neid kruve täitsa välja keerama - kruvid on hästi väiksed ja võivad ära kaduda kergelt. Piisab kui keerad nii, et kuskil 1-2mm tuleb pesast välja ja saad juba põhja kätte. Seejärel uus sisse ja kõik tagurpidi kokku tagasi. [url=https://postimg.cc/R3zC00cF][img]https://i.postimg.cc/R3zC00cF/20170522-184012.jpg[/img][/url] Põhjus, miks minu oma vahetusse läks: [url=https://postimg.cc/crrL92xs][img]https://i.postimg.cc/crrL92xs/20170522-185604.jpg[/img][/url] Vahepeal sai veel käidud ka väiksel rattamatkal. Laenasin rattad ja raami - koguaeg mõelnud, kuidas auto raamidega välja näeks. Isegi meeldis. [url=https://postimg.cc/7GHxgQtr][img]https://i.postimg.cc/7GHxgQtr/20170521-203040.jpg[/img][/url] Edasised plaanid on (osadega on ka probleeme - kui keegi oskab aidata, siis abi on oodatud) : 1. Käetugi lõpuks valmis teha. 2. Natuke kere parandada - rooste kohtadest tahaks lahti saada (tiivad, kapott, pagasiluuk). - Juhipoolne tiib on olemas. Kui kellelgi on, või teab kedagi kellel on, hõbedast kõrvalistuja poolset, võib teada anda. 3. Uued esituled ära poleerida ja külge kruttida. Ühtlasi paigaldada tulede relee. 4. Uste tihenditega midagi ette võtta. Uusi ei taha osta, kuna sigakallid. Üks plaan on olemas, mille proovin järgi. Kui õnnestub, eks kirjutan ka siia. 5. Paigaldada kompuutriga kellad, aga kuna neil on ka [i]autocheck[/i] displei, siis kaoks mul ära need 4 ülemist märguande tuld. Autocheck juhe on olemas, nii et äkki saab kuidagi sinna need põlema, aga ei tea, mis juhe kuhu läheb. Kui keegi teab, siis võib teada anda. 6. Esiklaasis olev täke ära parandada. 7. [i]Intercooler[/i] on alt õline millegi pärast. Peab uurima. 8. Topsihoidjate paigaldus lõpule viia. Paarile asjale veel vaja lahendus leida. 9. S'i rool külge kruttida. Kindlasti on veel midagi. Selleks korraks siis kõik. Kui midagi jälle tehtud saab, eks kirjutan ka siia. :cool: [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C4 2.5TDI - 1996 - adr3naline
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
52.1%
- SQL:
47.9%
]