Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C4 2.5TDI - 1996 - adr3naline
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: adr3naline[/i] Tervist üle pika aja. Pole peaaegu et aasta juba siia midagi kirjutanud. Vabandused :) Auto on üldiselt ennast hästi ülal pidanud, aga töid olen ikkagi seal oma jagu teinud. Tean, et teile kõigile meeldib ka kui teksti kõrval on pilte mida vaadata ja see on üks põhjus miks pole vahepeal midagi kirjutanud - telefon oli katki ja ei saanud sealt pilte kätte, osad on siiamaani kuskil jalutamas. Vahepeal olen teinud pilte vähemalt 3 erineva telefoniga, nii et kõik on arvutis suht segamini. Õnneks nüüd endal uus klots ja saan hakata tihedamini postitma. Aga see selleks, auto foorum siiski, asume asja kallale. Paigaldasin uste dekoor liistud ära, et väljast oleks viisakam. [url=https://postimg.cc/xJvzd7Jr][img]https://i.postimg.cc/xJvzd7Jr/DSC_0612.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/S2F9kqK7][img]https://i.postimg.cc/S2F9kqK7/DSC_0614.jpg[/img][/url] Ning kuna esimesed kettad olid kulunud ja üks oli ka pisut kõveraks läind, sai ette võetud esimeste ketaste ja klotside vahetus. Uued: [url=https://postimg.cc/140GRgwg][img]https://i.postimg.cc/140GRgwg/DSC_0684.jpg[/img][/url] Vanad: [url=https://postimg.cc/ctTZ644q][img]https://i.postimg.cc/ctTZ644q/DSC_0691.jpg[/img][/url] Seda tehes avastasin ka, et üks pidurivoolik vajab vahetust, nii et sai ka see koos torudega ära vahetatud. Vana: [url=https://postimg.cc/XBn4VyWc][img]https://i.postimg.cc/XBn4VyWc/DSC_0703.jpg[/img][/url] Uus: [url=https://postimg.cc/r01qXNBw][img]https://i.postimg.cc/r01qXNBw/DSC_0704.jpg[/img][/url] Järmiseks sai autoga sõitmist tehtud mugavamaks tänu kasutajale [b]rocket[/b], kes pakkus mulle püsika kangi koos juhtmestikuga. Kuna hind oli hea ja sõitmist on palju, siis sai ka see ära ostetud ja külge paigaldatud. Sellega oli ka muidugi seiklusi. Olin ühe sõbraga koos, kellel oli arvuti ja juhe, et autol pärast see aktiveerida. Paigaldamisel ei tahtnud millegi tõttu üks [i]pin[/i] (see mis ajju läheb) minna oma auku, proovisin mitu korda, aga no ei lähe. Andsin siis sõbrale proovida ja ka tema ei saanud seda algul sisse. Üks hetk siis hõikas et sai, aga valesse auku. :P Mõtlesin, et teeb nalja, aga ei teinud. Mis seal siis ikka, võtsin ühe õmblusnõela ja kõige väiksema tavalise peaga kruvika mis leidsin, käiasime seda veel väiksemaks ning alustasin operatsiooniga. Natuke aega võttis, aga kätte ta sain. Lõpuks sai siis kõik [i]pin[/i]'id oma õigesse auku, ühendasin kangi ära, lappisin kõik kokku. Sõber pani arvuti taha ja aktiveeris püsika ära. Oli aeg proovisõit teha, aga oh imet - püsikas ei toimi. Teadsin, et rocket jama ei müü, nii et ei hakanud talle helistama. Lükkasime arvuti uuesti taha ja vaatasime üle kas ikka sai aktiveeritud - näitas, et sai. Seejärel tuli uus proovisõit ja mõte, et äkki ei anna mingi pedaali lüliti ühendust. Sai siis piduri ja siduri pedaali varbaga ülespoole tõmmatud ja pärast seda toimis. Järelikult ikkagi lüliti viga. Seejärel tuli proovida kumma pedaali oma pange paneb ja tuli välja, et siduri oma. Pedaali oli vaja ainult millimeetri jagu ülespoole tõmmata, et kõik toimiks. Võtsin siis kodust jupi mööblijala pehmendust, lõikasin vastava jupi valmis ja kleepisin lüliti külge (Pildil noolega näidatud kohta). Nüüd juba peaaegu et aasta möödas ja toimib siiamaani. :cool: (Pilt on võetud internetist) [url=https://postimg.cc/hQK7QrTX][img]https://i.postimg.cc/hQK7QrTX/699976-20150414-112738.jpg[/img][/url] Pilt kangist (Kuna pilt tehtud mitmeid kuid hiljem, siis pildil ka väike [i]spoiler[/i]): [url=https://postimg.cc/ykZzSH6S][img]https://i.postimg.cc/ykZzSH6S/IMG_20160112_134524.jpg[/img][/url] Vahepeal juhtus ka üks väike õnnetus. Hakkasime naisega koos linna minema ja pärast auto käivitust hakkas maki juurest tossu tulema, keerasin kiirelt süüte välja ja võtsin maki tagant ära. Vaadates maki tagust, selgus, et pluss ja miinus otsustasid omavahel paarituda ning must iso otsik oli ära põlenud koos maki poolse osaga. Muretsesin siis poest uued iso otsikud (tegin ka korraga kõlarite oma ära, kui juba tegemiseks läks) ja tegin vajalikud ühendused: [url=https://postimg.cc/WqTfDGhz][img]https://i.postimg.cc/WqTfDGhz/DSC_0672.jpg[/img][/url] Kahjuks oli makk nii palju kannatada saanud, et sellest enam asja ei olnud. Õnneks leidsin endale uue Audiovox maki. Kandsin müüjale raha üle ja mõne aja pärast oli makk kohal. Nüüd kõik toimib. Järgmiseks sai makile lisatud aux sisend. Selleks sai siis jeebayst tellitud mini-iso komplekt ja Noortehnikust ostetud aux pesa. Maal olles sai väheke joodetud, teibitud ja puuritud ning valmis ta oligi. [url=https://postimg.cc/VJvnFDTM][img]https://i.postimg.cc/VJvnFDTM/DSC_0673.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/0MpB2W5h][img]https://i.postimg.cc/0MpB2W5h/DSC_0675.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/KRJtLd9x][img]https://i.postimg.cc/KRJtLd9x/DSC_0679.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/gnYvxYHg][img]https://i.postimg.cc/gnYvxYHg/DSC_0683.jpg[/img][/url] Külge panin ma ta alles järgmisel päeval, kui pidin naisega linna minema, ja alles siis avastasin, et see kuldne ei sobi sinna kohe üldse. Ütlesin seda ka naisele, kes küsis seepeale, et kas hõbedast ei müüda, et sobiks muu salongiga paremini kokku, kuna spidokal on ka hõbedased rõngad. Imestasin, et ma ise selle peale ei mõelnud, kui seda ostsin. Käisin siis poes ära ja ostsin hõbedase, koju jõudes jootsin uue külge ja nüüd on selline: [url=https://postimg.cc/5jpMBy1T][img]https://i.postimg.cc/5jpMBy1T/IMG_20160123_152937.jpg[/img][/url] Ühtlasi panin statsionaarsele USB laadijale lüliti vahele, et saaks kasutada ka ilma selleta, et võti süütelukus oleks. Lüliti läks kliimaploki alla peitu. On mõnusalt käeulatuses, aga ühtlasi ei paista silma. Siis juhtus aga midagi, mida poleks osanud oodata. Nimelt uued kettad läksid kõveraks pärast umbes 10 000 kilomeetrit. Kuigi ketastele, pärast kui alla said, sai tehtud umbes 5000 kilomeetrine "sissesõit", ehk siis vaiksed õrnad pidurdused - sõitsin nagu vanaema. Ei tahtnud uskuda, et oli sattund mingi halb partii kettaid, kuna firma on tuntud oma kvaliteedi poolest. Hakkasin siis kokku ostma igasugu juppe, et praktiliselt kogu esisild välja vahetada. Muretsesin endale "uued" kasutatud komplektsed püstakud koos pidurisadulatega/supportitega, ketaste ja klotsidega. Kettad ja klotsid olid uueväärsed kuna kulumisjäljed puudusid ja auto kust nad tulid, oli kuskil 100km enne seisma jäämist nad ära vahetanud. Sai veel ostetud ka supportite hooldus kompl. koos kolbidega, õõtsahoovad, amordid ja rooliotsad ning teise poole jaoks piduri voolik ja torud. Seejärel sai püstakud ja sadulad lihvitud ning värvitud. Puhastasin supportid seest ära, panin uued tihendid ja kolbid. [url=https://postimg.cc/qgNP9T3Z][img]https://i.postimg.cc/qgNP9T3Z/20151107-084356.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/S2vwJZwr][img]https://i.postimg.cc/S2vwJZwr/20151107-132051.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/Mckk6jbM][img]https://i.postimg.cc/Mckk6jbM/20151107-162428.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/gw3CnkNM][img]https://i.postimg.cc/gw3CnkNM/20151107-162440.jpg[/img][/url] Kogu töö lõppes esmaspäeva hommikul kell 01:30, kuna auto pidi minema hommikul sillastendi. Ühtlasi vahetati ära ka rattalaager (ei tule hetkel meelde kummalt poolt, arvel on kirjas, eks täiustan hiljem). - Juhipoolne sai vahetatud. Nüüdseks olen uue kompotiga ringi sõitnud pea pool aastat ning probleeme pole. :cool: Kõik mis üle jäi: [url=https://postimg.cc/sQXkfF0x][img]https://i.postimg.cc/sQXkfF0x/IMG_20151113_104510.jpg[/img][/url] Kuna hoidsin vanad kettad alles, siis oleks ka küsimus, et kas kuskil saab neid kontrollida lasta ja vajadusel treida, et äkki saab veel kasutada? Kahju ära visata :P Kui aga ütlete, et ei saa ja pole mõtet, siis viin vanarauda. Seejärel sai natukene salongi uuendatud (Kes püsika pilti hoolega vaatas, juba teab). Kuna armatuuril olid dekoratiiv liistud olemas, aga ustel mitte, tekkis üks mõte. Tahtsin panna ka ustele liiste, aga tahtsin teha midagi, mida teistel pole, vähemalt ise pole veel näind ühelgi C4'jal. Nimelt mõtlesin, et teen liistud carbon kilega üle, aga kasutan hõbedast, mitte musta nagu enamustel. Ostsin siis endale uste jaoks liistud ja kile ning hakkasin kiletama. Kes on varem carbon kilega kokku puutund teab, et seal on peal muster - lõikasin tükid liistude jaoks nii, et need jooned saaksid keskkonsooli juures kokku. Enne: [url=https://postimg.cc/YGzv7WZM][img]https://i.postimg.cc/YGzv7WZM/DSC_0560.jpg[/img][/url] Pärast: [url=https://postimg.cc/47C0GkGz][img]https://i.postimg.cc/47C0GkGz/DSC_0686.jpg[/img][/url] Alustasin külge panekut armatuurist, kõrvalistuja poole pealt ning avastasin, et nad määrduvad umbe kergesti ja puhastada on neid raske, kuna pind on neil suhteliselt kare oma mustri tõttu. Läksin siis poodi ja ostsin purgi matt lakki, tulin koju, vahetasin määrdunud kile uue vastu välja ja lakkisin kõik liistud matt lakiga üle. Pärast seda nad ei määrdu enam nii kergelt ja isegi kui peaks mingi mustus peale sattuma, käin lihtsalt lapiga üle ja ongi jälle puhas. :cool: Kui kõik liistud olid auto küljes, lisasin ka väikese kleepsu, et üldmulje oleks parem: [url=https://postimg.cc/nskxcGFR][img]https://i.postimg.cc/nskxcGFR/IMG_20160123_152801.jpg[/img][/url] Salong nüüd: [url=https://postimg.cc/XGYbZBXV][img]https://i.postimg.cc/XGYbZBXV/IMG_20160123_152851.jpg[/img][/url] Sai veel eemaldatud ka tule oht: [url=https://postimg.cc/87dQtm6p][img]https://i.postimg.cc/87dQtm6p/IMG_20160112_133604.jpg[/img][/url] Ning võtsin käsile käetoe nahatamise, mis on veel hetkel pooleli olev projekt: [url=https://postimg.cc/nsH8594v][img]https://i.postimg.cc/nsH8594v/IMG_20151213_131951.jpg[/img][/url] Muretsesin talveks uued matid: [url=https://postimg.cc/mPWWY5hp][img]https://i.postimg.cc/mPWWY5hp/IMG_20160113_194836.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/s18rXXzr][img]https://i.postimg.cc/s18rXXzr/IMG_20160113_194928.jpg[/img][/url] Riiulis ootavad veel külge panemist uued küünlajuhtmed, kütuse filter ja salongi õhufilter. Samuti on auto talvega kaotanud esistange alumise musta liistu ning mõlemad külgmised võred. Kui kellelgi on liistu osa pakkuda (loomulikult olen nõus maksma), siis oleksin väga tänulik. Ja oleks ka küsimus, et kas Audi 100 C4 esistange külgmised võred sobivad A6 C4'le? On plaan üks väike nokitsemis projekt ette võtta. Praeguseks vist kõik. Edasipidi proovin tihedamini postitada, kuna nüüd uus aparaat olemas millega pildistada. Samuti ei pea teie enam romaane lugema. :D [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C4 2.5TDI - 1996 - adr3naline
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
77.6%
- SQL:
22.4%
]