Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C4 2.5TDI - 1996 - adr3naline
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: adr3naline[/i] Kuna eelmine auto leidis endale kurva lõpu ja busse ma vihkan, siis tuli endale uus auto muretseda. Mark, mudel ja mootor olid juba varem teada mis olema peavad, samuti ka mõned lisad. Nagu pealkirjas, on siis tegemist '96a Audi A6 C4'ga, universaal kere näol. Üks pilt kuulutusest: [img]https://i.imgur.com/g7ocDZx.jpg[/img] [u]Auto andmed:[/u] Mark: Audi Mudel: A6 C4 V.A: 1996 Keretüüp: Avant Mootor: AEL 2.5TDI 103kW Käigukast : 6k manuaal Salong:: Nahk, sport [u]Auto varustus:[/u] Kliima 4x istmesoojendused 4x el. aknad 2x el. peeglid (klapitavad) Nahkistmed Käetugi ees (laekaga) ja taga Kesklukk Pagasikate Kuna seni olen tegelenud ainult Audi 80'tega, siis sai pärast auto ostmist veetud tunde arvutis, et õppida kõike selle auto mudeli kohta, mida leidsin. Vaja ju ennast harida, et teaks ikka millega tegemist on. :D :cool: - Naise käest sain ka natuke pahandada, et koguaeg ainult audiklubis istun :D Auto sai ostetud veebruari algul. Kahjuks sain teda kasutada ainult koju sõidu aja, kuna juba ilmnesid eelmise omaniku vead. Nimelt oli turbo lõdvik asendatud Ford Escorti õhuvoolikuga :mad: Sai siis nädalake otsitud uut voolikut ja igaks juhuks sai ka ostetud teine lõdvik, mis tasus ennast ära. Kuna see oli mu esimene diisel ja veel turboga, siis sai appi võetud veel sõber kes juba aastaid omanud turbodiislit, et teaks ikka mida kontrollida ja kuidas. Pildid: [url=https://postimg.cc/BLpnkGPv][img]https://i.postimg.cc/BLpnkGPv/DSC-0480.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/9RCfLfMS][img]https://i.postimg.cc/9RCfLfMS/DSC_0481.jpg[/img][/url] Vana vs "uus": [url=https://postimg.cc/wthv5N6L][img]https://i.postimg.cc/wthv5N6L/DSC_0483.jpg[/img][/url] Teine lõdvik oli ka auguline: [url=https://postimg.cc/phJM1Xj9][img]https://i.postimg.cc/phJM1Xj9/DSC_0487.jpg[/img][/url] Samuti sai intercoolerile tehtud seest korralik pesu ja kontrollitud üle turbo, et lõtke poleks, õnneks ei olnud. Seejärel sai ära vahetatud kõrgsurvepumba rihm ja samas ka süüde paika pandud, mis oli nii hiline, et täppi polnud arvuti ekraani peal nähagi. Samuti sai ka vahetatud plokikaane tihend, kuna vana lasi natuke õli vahelt läbi. Sai ka tehtud õli ja filtri vahetus, mille käigus murdus ära karteri põhja polt... Sai siis kiirelt sõbraga poodi sõidetud ja uus ostetud: [url=https://postimg.cc/5HcyFgMf][img]https://i.postimg.cc/5HcyFgMf/DSC_0490.jpg[/img][/url] Veel said ära vahetatud ka mõlemad esimesed lähitulede pirnid ja kabariit pirnid ning kuna jahutusvedeliku tuli läks põlema, kuigi tase oli korras, siis ka "multifunction sencor" andur. Kuna pärast süüte paika panemist nõudis auto pärast mootori maha jahtumist pikemat käivitamist, siis sai ka muretsetud uued eelsüüteküünlad, aga kahjuks ei läinud asi paremaks. Kahtlustasin juba pihusteid, aga kuna tühikäigul pöörded ei kõikunud ja sõidu ajal ka ei jamanud oli see välistatud. Seejärel hakkasin kahtlustama kõrgsurvepumpa. Sai siis helistatud Test-Rem'i ja aeg kinni pandud ja reedel käis auto seal. Seal tuli aga välja, et viga oli kordades lihtsam - kütusefilter vajas vahetust :D:D Nüüd siis auto käivitub nii nagu peab, vähemalt täna hommikul. Loodan, et ka edaspidi :) Täna sai ka tagavara ratas endale uue rehvi peale kuna vana ei kannatanud kriitikat (vasakul vana ja paremal uus): [url=https://postimg.cc/QF3v9KnR][img]https://i.postimg.cc/QF3v9KnR/DSC_05282.jpg[/img][/url] Samuti sai muretsetud endale uus kliima ümber olev plastik koos ühe väiksema ilu-nupuga ja kaitsmete kate: [url=https://postimg.cc/xJYWHDZ9][img]https://i.postimg.cc/xJYWHDZ9/DSC_05301.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/ZC315xj8][img]https://i.postimg.cc/ZC315xj8/DSC_05281.jpg[/img][/url] Autost endast hetkel värskemaid pilte pole, proovin ka need kunagi ära teha, kui seest suurpuhastus tehtud. Salongis olen veel nii palju teinud, et esimesed riidega uksepolstrid said asendatud nahast polstritega. Samuti on mul plaan nende puitdekoor liistudega armatuuril. Ära ma neid ei kaota, aga muudan neid natukene, eks lisan pildid kui kõik jupid käes on. [u]Vead, millega pean veel tegelema:[/u] Juhi poolne istmesoojendus ei tööta Juhi poolne peegel ei liigu nupust, kõrvalistuja poolne aga liigub Kõiki tuleviku plaane ma siia kirja panema ei hakka kuna neid on liiga palju ja see postitus niigi pikk juba :D Eks neist saate teada siis kui neid teostan ;) Aga kindlasti tahan kunagi mingeid ilusaid valuvelgi ja taha toonklaasi. On ka paar küsimust: Kuidas tulevad ära armatuuri küljes olevad dekoor liistud, mis asetsevad kõrvalistuja poolel? Nii palju kui foorumist leidsin, siis pean eemaldama kindalaeka ja seal taga mingid kinnitused - vastab see tõele? Juhi oma sain juba küljest. Samuti sooviks teada, mille jaoks on see nupp (asetseb juhi poole peal): [url=https://postimg.cc/xcxn2C4M][img]https://i.postimg.cc/xcxn2C4M/DSC_0532.jpg[/img][/url] Kuidas ma tean kas minu autol on peeglid klapitavad? Kuidas see toimima peaks? Nupp on selline: [url=https://postimg.cc/hJxBT0P1][img]https://i.postimg.cc/hJxBT0P1/DSC_0521.jpg[/img][/url] Esimeseks postituseks vast hetkel piisab :) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C4 2.5TDI - 1996 - adr3naline
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
59.9%
- SQL:
40.1%
]