Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C4 2.5TdiQ - 1996 - indrek1000
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: M.K[/i] Mu eelmisel c4-al oli ka kolmandaga madalate pööretega vibra, ja põhjuseks oli see, et oli ühemassiline hooratas, alguses oli harjumatu, sest pidin kurve läbi võtma teise käiguga, mida muidu oleks kolmandaga võtnud. Nii et selle põhjal, võib uskuda et sul juba on ühemassiline. Mul bemmil ka alates 90km/h tekkis vibra, probleemile sain lahenduse peale kardaaniristide vahetust ja kardaani tasakaalustamist. Aga see võib ka vahepukast olla. Kui sul chipitud on, siis saad selle järgi aru juba kas on ühemassiline või kahemassiline hooratas, kui kiirendad( 4, 5 ja 6 käik annab eriti tunda) tekib vibra turbo rakendumisel. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C4 2.5TdiQ - 1996 - indrek1000
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
25.5%
- SQL:
74.5%
]