Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 2.7Bi-turbo (Drift project) - 1999 - Wampiiroja
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: wampiiroja[/i] Pole niisama käed rüpes istunud. Ettevalmistustööd uueks hooajaks käivad juba mõnda aega. Kahe aasta jooksul oli kerele omajagu mõlke ja kriipse tekkinud, seega tuli uuesti keretööd ette võtta. Uued tagatuled, kasutatud A4 tagastange, kahe toruga summuti ots 3´ [url=https://www.upload.ee/image/6829914/DSC_0015.JPG][img]https://www.upload.ee/thumb/6829914/DSC_0015.JPG[/img][/url] Jäigad poolraami puksid ette ja taha. [url=https://www.upload.ee/image/6829919/DSC_0520.JPG][img]https://www.upload.ee/thumb/6829919/DSC_0520.JPG[/img][/url] Tagumise poolraami puksi sisu oli täitsa lahti. Selle muudatusega muutub kindlasti auto juhitavus paremaks. [url=https://www.upload.ee/image/6829924/DSC_0523.JPG][img]https://www.upload.ee/thumb/6829924/DSC_0523.JPG[/img][/url] Uued tagapiduri kettad, klotsid. [url=https://www.upload.ee/image/6829947/17230084_1290107251026503_2110395169_o.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/6829947/17230084_1290107251026503_2110395169_o.jpg[/img][/url] Viimase hooaja keskel mootori remondi käigus oli ka siduri olukord murettekitav, kas kestab ikka hooaja lõpuni ära. Isegi kestis ja ka talvesõidud said sõidetud. Lahti võttes selgus, et oli ka viimane aeg vahetuseks, ketas päris kulunud, tükid väljas ja käis juba kergelt vastu hooratta kinnituspolte. Hooratta pind oli kulunud ja ebaühtlane - sooned sees. Positiivselt olen üllatunud RS4 orginaal sidurikorvi suhtes, kestis ilusti kaks aastat ja libisema ei saanud seda kordagi. Aga peksa oli kõvasti saanud ja tööpind kulunud ja ebaühtlane. Külge läheb uus hooratta pind. Uus siduriketas 4 labaga. SACHS Performance sidurikorv. [url=https://www.upload.ee/image/6829993/DSC_0535.JPG][img]https://www.upload.ee/thumb/6829993/DSC_0535.JPG[/img][/url] Vahepeal oli aega 6-käiguline kast ära renoveerida ja uued sünkrod panna. 5-käiguline kast jääb varuks. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 2.7Bi-turbo (Drift project) - 1999 - Wampiiroja
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
44.4%
- SQL:
55.6%
]