Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 2.7Bi-turbo (Drift project) - 1999 - Wampiiroja
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: Urmet24[/i] Sport ajuga saaks Als i peale aretada, oleks lagiga muretu ja sõita ka kindlasti kergem. [/quote] Antud autol ei ole antilagi mitte sellepärast, et juhtelektroonika seda teha ei võimalda, vaid selle pärast, et antilagiga sõitmine on liiga kallis. Ilmselt peaks vähemalt korra hooajas siis turbosid ja kollektoreid vahetama. Tuled sponsoriks talle? Kaalusime juba ammu antilagi variante, aga jõudsime järeldusele, et raua poole pealt rahakott ei kannata praegu. [quote][i]Algselt postitas: waixu[/i] Ehk vähe targemad oskavad ütleda, mis audi juppidega juhtuma hakkab kui 900nm 4.2bit jõudu tagarattasse suunata? :cool: [/quote] 900nm on kasti sisendvõllil. Edasi läbib see vääne korrutustehte läbi kasti. S.t. kui mootorist on 900nm, siis esimese käiguga on tagaratastel ilmselt 3000+nm. Selleks on vaja võtta kasti ja difri ülekandearv ning vääne sellega läbi korrutada. Differ, kardaan ja kast peavad selle vastu. Pooltelgedega on probleem. Samas driftis sõidetakse pigem kolmanda või neljanda käiguga - seega võib asi isegi vastu pidada. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 2.7Bi-turbo (Drift project) - 1999 - Wampiiroja
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
24.7%
- SQL:
75.3%
]