Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 2.7Bi-turbo (Drift project) - 1999 - Wampiiroja
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] Kubatuuri juurde ja natuke suuremad turbod, et turbolag jääks samaks, nagu praegu on, aga võimsus kasvaks. Juhtusin natuke kõrval istuma selles autos ja seal on niigi tegemist, et autot lagi alast väljas hoida - kõik, mis lagi suurendab on saatanast. Paraku on nii, et antud foorum on pigem seotud kiirendusega ning sellel alal on jumala ükskõik kuna sul midagi spoolib, sest gaas vajutatakse stardis põhja antilagiga, käiku vahetatakse flatshiftiga ning maha ei lasta kuni võistlustdistantsi lõpuni. Sealt tekibki suurushullustus, et kogu aeg on vaja suuremat kaalikat peale toppida. Nendel aladel, mis natuke skilli ka nõuavad on väga oluline mootori üldine dünaamika. Samuti peab mootor kestma oluliselt kauem, kui 400 meetrit põhjagaasiga. Sama kehtib ka tänavaautode kohta - suvalise 2.0 TDI-ga on tänaval mugavam sõita, kui suure kaalikaga ja väikse kubatuuriga bensukaga, millel jõud tuleb 4500 pealt alles. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 2.7Bi-turbo (Drift project) - 1999 - Wampiiroja
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
27.1%
- SQL:
72.9%
]