Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 2.7Bi-turbo (Drift project) - 1999 - Wampiiroja
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: wampiiroja[/i] [quote][i]Algselt postitas: Quattru[/i] Ma olen vist näinud seda autot. Vb oli see 2014 kevad Kiltsil mingi drift võistlus oli, vaatasin kuidas üks S4 kui Q nii hästi saba liputab. :D See selleks. Tõsine projekt. Paregusel hetkel saan aru aga muidu olen ikka tahtnud küsida kas kergem poleks olnud võtta õigma iseloomu ja veoskeemiga E36 või E46 M ligi? Teiseks kuidas sõita oli selle B5ga kus vedasid rattad taga ja esimesed veel keerasid normaalsel kombel? Alajuhitavus jne, kuidas hardcore stiilis sõites see kere käitus? [/quote] Kindlasti oleks olnud lihtsam võtta mõni BMW, kuid neid juba nii palju tehtud ju. Ei tahtnud ühtlasese halli massi ära kaduda :D Plaan oligi proovida teha midagi teistsugust. Eelnevalt oli ühte samasugust mudelit juba omatud, siis oli teada, et jõudu võiks seal nagu olla kui kõik tagarattastese lasta. Ja edasi arendusvõimalused jõu poolest ka olemas. Kuna tegelen ka igapäevaselt vag-gruppiga, siis on head ja vead mingil määral teada. Kuna tegemist on hobiautoga, siis oli veel soov võimalikult paljudest üritustest osa võtta, olenemata aastaajast. Veoskeemi saab muuta igatmoodi, mis annab omakorda suure plussi, isegi kui peaks loobuma driftist, pole ehitus päris tühja läinud ;) Orginaalis keerab B5 väga vähe ikka ja keeruline oli sõita nii. Auto kaal oli liiga suur ja mida kergemaks, seda paremaks läks. Vedrustus väga oluline ja nii edasi.... Tagantjärgi on naljaks mõelda, kuidas üldse sõidetud sai :P Mul on raske mingit võrdlust tuua kuna pole ühegi teise tagaveolise driftiautoga sõitnud ja ükski driftimees pole ka veel minu Audit jõudnud proovida :) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 2.7Bi-turbo (Drift project) - 1999 - Wampiiroja
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
31.7%
- SQL:
68.3%
]