Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 2.7Bi-turbo (Drift project) - 1999 - Wampiiroja
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: wampiiroja[/i] Suvel kunagi sai soetatud kasutatud Brembo esimesed piduri suportid, mis pärinevad Bmw E38 küljest. Olid juba kaua riiulis seisnud ja aeg oli need külge panna. Seoses sellega tuli ka plaan välja vahetada esimesed käänmikud. S4 käänmikke just nii lihtsalt ei leia kui peaks purunema. Sobivad sinna veel mõned 5b A4 (97-01) käänmikud, mille laagripesa läbimõõt on 82 mm. Võrreldes teiste b5 A4 mudelitega on käänmikkude vahe selles, et pidurisadula kinnitus kõrvad on teise koha peal (oleneb mootori mudelist), ülejäänud ehituselt täpselt sama. Brembo VS Originaal S4 [url=http://www.upload.ee/image/5222120/DSC_0407.JPG][img]http://www.upload.ee/thumb/5222120/DSC_0407.JPG[/img][/url] Suportitel on tuntav kaaluvahe, brembod kõvasti kergemad. Orginaal on nii öelda ujuvsuport ja kolbe on ühel pool kaks tükki. Brembo on statsionaalne ja nelja kolviga. Originaal oli päris suurte mõõtmetega ja rattaid välja keerates custom esisillaga keeras suporti vastu amorti. Päris bolt on lahendus pole, vaja läheb vahetükke suporti kinnituseks. Vahetükid tulid suportitega kaasa ja eelmine omanik oli need välja töötanud oma b5-le. [url=http://www.upload.ee/image/5222146/DSC_0409.JPG][img]http://www.upload.ee/thumb/5222146/DSC_0409.JPG[/img][/url] [url=http://www.upload.ee/image/5222170/DSC_0411.JPG][img]http://www.upload.ee/thumb/5222170/DSC_0411.JPG[/img][/url] Piduriketas B6 oma 312 mm. (S4 b5 originaal 320 mm) Piduriklotsid Bmw E38 [url=http://www.upload.ee/image/5222172/DSC_0412.JPG][img]http://www.upload.ee/thumb/5222172/DSC_0412.JPG[/img][/url] Üks pilt reedab - auto sai orginaalõõtsad alla tagasi ja Quattroks tagasi, talv on ikkagi tulekul ja drifti hooaeg läbi :D Plaan on minna lõpulaksule ja proovida, mis aega 400 m peal näitab :P [url=http://www.upload.ee/image/5222190/DSC_0417.JPG][img]http://www.upload.ee/thumb/5222190/DSC_0417.JPG[/img][/url] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 2.7Bi-turbo (Drift project) - 1999 - Wampiiroja
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
45.1%
- SQL:
54.9%
]