Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 2.7Bi-turbo (Drift project) - 1999 - Wampiiroja
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: wampiiroja[/i] Sai lihtne töö ette võetud, milleks oli mootoriõli vahetus. Üllatus oli suur, kui välja tuli kergelt metalne hallikas õli. Viimasest õlivahetusest oli möödas 6 kuud, umbes 4000-5000km ja siis oli mootoriõli ilus puhas. Uus mootoriõli sisse (10w-60 Castrol) ja mõõtsin õlisurve ära. Ette antud tehase norm on 2000 pöörde juures 2 bari. Mõõtmistulemused enne remonti: Tühikäigul külma mootoriga (õli temp 18c): 4,5 bari. Tühikäigul sooja mootoriga (õli temp 100c): 1,5 bari. 2000 pöörde juures: 2,5 bari. Alla tehase lubatud normi küll polnud, aga tundus vähevõitu olevat ja kindluse mõttes sai saalede kontroll ette võetud. Mõõtmistulemused pärast remonti (vahetatud sai kepsu+raam saaled,originaal õlipump, õlipumba kett+ketipinguti tald) Tühikäigul külma mootoriga (õli temp 18c): 4,7 bari. Tühikäigul sooja mootoriga (õli temp 100c): 1,7 bari. 2000 pöörde juures: 3 bari. [url=http://www.upload.ee/image/5069477/DSC_0224.JPG][img]http://www.upload.ee/thumb/5069477/DSC_0224.JPG[/img][/url] [url=http://www.upload.ee/image/5069507/DSC_0225.JPG][img]http://www.upload.ee/thumb/5069507/DSC_0225.JPG[/img][/url] [url=http://www.upload.ee/image/5069495/DSC_0222.JPG][img]http://www.upload.ee/thumb/5069495/DSC_0222.JPG[/img][/url] Kepsu saaled [url=http://www.upload.ee/image/5070193/DSC_0229.JPG][img]http://www.upload.ee/thumb/5070193/DSC_0229.JPG[/img][/url] Kepsu saaled, millel on näha väiksed täkked peal. Arvestades seda, et aasta arv on saalede peal sama mis auto tootmisaasta (1999), siis on hästi vastu pidanud ja kulumisjäljed praktiliselt olematud. [url=http://www.upload.ee/image/5070211/DSC_0231.JPG][img]http://www.upload.ee/thumb/5070211/DSC_0231.JPG[/img][/url] Alumised raam saaled nii ilusad enam polnud. [url=http://www.upload.ee/image/5070214/DSC_0239.JPG][img]http://www.upload.ee/thumb/5070214/DSC_0239.JPG[/img][/url] Kõige suuremad vigastused olid õlipumbas, mis nägi välja selline :o Kuna õlipumba ees on päris tihe sõel ja karteri põhjas tükke polnud, ei saa aru, mis sellega täpselt juhtunud on!? Loogiline seletus oleks, et pumba enda hammasratta küljest oleks hakanud mingeid tükke irduma. [url=http://www.upload.ee/image/5070693/DSC_0232.JPG][img]http://www.upload.ee/thumb/5070693/DSC_0232.JPG[/img][/url] [url=http://www.upload.ee/image/5070697/DSC_0233.JPG][img]http://www.upload.ee/thumb/5070697/DSC_0233.JPG[/img][/url] Õlivahetus läks päris kulukaks ja ajamahukaks, kuid loodame, et nüüd kestab jälle kauem :) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 2.7Bi-turbo (Drift project) - 1999 - Wampiiroja
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
45.5%
- SQL:
54.5%
]