Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 2.7Bi-turbo (Drift project) - 1999 - Wampiiroja
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] [quote][i]Algselt postitas: quattromees[/i] Kas keskmise torseni kinnikeevitamine vibratsiooni tekitab, seoses sellega, et läheb tasakaalust välja? Ma keevitasin oma A4 keskmise torseni kinni, kuna sel läksid hambad maha ja oli vaja autot liigutada, aga tänaval ehk siis kiiresti pole sellega praegu sõitnud. Lisaks tunnen huvi, kas proovisid sõita ka ainult keevitatud kesktorseniga ja kas auto läks alajuhitavamaks? Lahe projekt, soovin edu ja palju võistluseid! [/quote] Kui kõik poolteljed jäävad külge, siis annab keerates tunda, kuna poob lihtsalt kinni selle pideva 50:50 tõttu. Otse sõites vahet tunda pole. Tagasipöörded ja parkimine on samuti nuhtlus, selline tunne nagu auto üldse ei keeraks. Samas väga lihtsalt lasi 3. käiguga ka ringteel rattad ringi. Samuti oli üsna lihtne paigalt stardist vasakule või paremale keerates külg ette saada. Kuid kõik see lõhub pooltelje otsi ning rehvid saavad ka vatti, rääkimata sellest et kütuse kulu oli kõrgem. Selline siis minu kogemus, kui mul oli B4 1.8T keevitatud torsen ja kõik veovõllid küljes. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 2.7Bi-turbo (Drift project) - 1999 - Wampiiroja
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
29.6%
- SQL:
70.4%
]