Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 200 treser 2.1TQ Megasquirt2 - 1987 - Taavi.M
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Taavi.M(Audi&VW)[/i] Uus mootor on nüüd käes lõpuks ja võib nüüd siis väikse tutvustuse ka teha. Mootori tutvustus eintsilt siis: Tegu siis 2.1 96kw mootoriga milelele on külge poogitud 2.1 134kw kg mootori sisse ja väljalaske kollektor, KG wastegate koos 20vt vedru, ning tutika membraaniga. K24 turbo, KG downpipe, 3b pihustid, AAN cooler,AAN õlicooler, b2 coupe tarvis tehtud õhutorud, MS2 progeaju jaoks tehtud juhtmestik. Mootor on täesti lekkevaba. hiljutati vahetatud hammasrihm koos sinna juurde kuuluvaga, uued 3b küünlad, uued küünlajuhtmed ja muud süütesüsteemi osad. Eelmine aasta on mootorile tehtud plokikaane remont. 0,5 bar ülerõhuga dünos 125kw ja 280nm. Hetkel kasutan 1,2bar´ist rõhku. Jõudu on sedasi tublisti rohkem, kahjuks pole rullidel mõõtmas saanud käia. See jutt kehtis siis 4 aastat tagasi. Vahepeal pole mootor kapoti alla saanud ja on aegajalt ainult käsitsi ringi vändatud. Kuna tegu on vana coupe vabalthingava plokiga siis kas oleks mõistlik oma praegusele kg plokile see majandus peale tõsta? Vanal coupe plokil pole siis kolbidele õlipihusteid ja teiseks kg kolvid on ju turboka jaoks mõeldud/paremad? Kg plokil on veel karteri tuulutus alt kui ka ülevalt. Või jätta vana plokiga see kooslus? Hardi sõnul (kui ta proovisõitu tegi) oli minekut korralikult selle motoga. Enda seisukohalt ma pean siis KG ploki korda tegema siis. Lihtsalt selline väike mõttelõng tekkis. Praegu on kogu kompotist puudu megasquirt aju mille kohta siis ka kuulutus juba üleval ja koonusfilter loodetavasti. Sellega seoses on siis saada 2 kg mootori pritsepead, 1 mc mootori pritsepea, 10 10v turboka pihustit, 3 pritsepea alust õhukopsikut koos segu taldriku majandusega, 2 mc ja 2 kg mootori warmup valvet, 2 tühikäigu mootorit, 1 jautusradikas, 1 kg intercooler, 1 kg õlicooler, k24 turbo, KG sisselaske kollektor, wastegate ja võibolla veel mõni jubin. Uuest mänguasjast pilte kah kui juba jutuks läks: [img]http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/P3020194_zpslgdzacmn.jpg[/img] [img]http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/P3020192_zps8wcmnwd1.jpg[/img] [img]http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/P3020196_zpsprnworyr.jpg[/img] [img]http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/P3020193_zpsskmirmyt.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 200 treser 2.1TQ Megasquirt2 - 1987 - Taavi.M
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
37.2%
- SQL:
62.8%
]