Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 200 treser 2.1TQ Megasquirt2 - 1987 - Taavi.M
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Taavi.M(Audi&VW)[/i] Noniih, head uudised. Mootor käib nüüd ja sellega seoses sai ka kohe ülevaatus ja kindlustus tehtud. Kõik see jama miks auto käima läks ja pärast 1min. välja suri oli selles, et kütuse segu oli liiga lahja. keerasin pritsepea juures olevast kuuskant poldist segu rikkamaks ikka korralikult kohe mitu tiiru ja kohe teine asi. Ülevaatusel oli kuuskant võti kaasas ja väikese timmimise peale sai co paika pandud. Esialgu panime tühikäigu järgi co õigeks millega tegime ka ülevaatuse edukalt ära kuid kiirendusel jäi segu lahjaks. Seejärel panime co 2500 pöörde järgi paika ja nüüd on kiirendus enamvähem kuid päris hea ikka ei ole. Käivitamine on ka nüüd pikavõitu. Tühikäigul saab kütet liiga vähe ilmselt kuid käib enamvähem. Soojapuhurit sai ka näpitud. Puhur puhus ainult maximum sooja ja ainullt näkku ning jalgadele. Ära sai vahetatud kliima displei või see nuppudega ekraan noh. See aitas niipalju, et külma ja sooja siibri mootor hakkas funkseerima kuid selgus, et tross on katki. Tegin trossi korda ja sain korda ka aknale mitte puhumise probleemi. Seal oli siibri hoob vales asendis. Probleemiks on veel puhuri vaakumklappide töö, millegipärast see üldse ei tööta. Kas vaakum juhtplokk kindalaeka taga ei saa voolu või on vaakum liiga nõrk? Garaasis läks üsna järsku ka püksid katki, ilmselt oli viga selles, et ma ei kinnitanud pükse käigukasti külge kuid arvatavasti keevitan nüüd sinna suka vahele, vältimaks uuesti pükste ja ka kollektori purunemist. Autosse sai ka mingi makinärakas sebitud ja audi originaal kõlaritest tuleb isegi mõistlikku heli. Igastahes audi on nüüd sõidukorras ametlikult ja olen saanud üle pika aja jälle sigari nelikut ning head rida viite nautida :D [img]http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/P1160021_zps75a87547.jpg[/img] [img]http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/P1160022_zps583faa35.jpg[/img] [img]http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/P1080008_zps8ac3b3d9.jpg[/img] [img]http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/P1080009_zps8e77032c.jpg[/img] Alumine on vana hooratas mille pärast pöörded ei tõusnud üle 6000 pöörde, ilmselt kumerate hammaste pärast. Kas oli piirajaga hooratas või milles oli asi? [img]http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/PC175212_zpsade01994.jpg[/img] Sai ka ämma opel astra h plekkvelge alla proovitud :D [img]http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/P1130014_zps36901b70.jpg[/img] Kahju aind, et auguvahe ei klapi. [img]http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/P1130018_zps36a0acaa.jpg[/img] Järgmine nädal on plaanis audil stroboga või ma ei tea mis aparaat see nüüd oligi, süüde paika panna. Võibolla siis läheb kiirendus ka paremaks. Praegu on rõhku kuskil 0,6 bar. juures kuid ei ole seda äkilist kiirendust. Ideid kellegil? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 200 treser 2.1TQ Megasquirt2 - 1987 - Taavi.M
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
47.8%
- SQL:
52.2%
]