Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 Avant C4 2,5TDI 103kw - 1996 - samy12310 Müüdud
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: samy12310[/i] Niisiis vahepeal kevad kätte jõudnud ja sai plaani võetud suurem hoodus, kuna autole hakkas õli maru hästi maitsema :D Sai siis palga päeval Forssi külastatud ja kogu vajaminev kraam ära ostetud, Klapisääred, hüdrotõukurid ja rihamd koos kõikide simmerite ja muukraamiga. Samuti sai ühe foorumikaaslase käest ostetud karralikum soonrihma pingutusamort, kuna endal oli õli välja jooksund ja tegi aegajalt jubedat häält. Lisaks sai ostetud veel hooratta nõellaager mis tegi vahepeal päris jubedat häält, eriti sõiduajal. Vabad päevad käes ja sai auto garaazi alla aetud ja kast alt võetud ja nõellaager vahetatud. Järmisel päeval oli aeg mootori jaoks, töö sujus suhteliselt hästi ja mingeid ootamatusi ei tulnud. Enne käivitamist sai veel pumbapea maha võetud, et sealne tihnd ära vahetada, kuna hakkas lekkima. Masinat siis käivitama hakates läks aega, kuna ei tahtnud ültse käima minna, ei olnud aruvtit ka käepärast, et süütenurka ja pumba seisu vaadata, aga pika jamamise peale tulid hääled sisse. See hääl mida see mootor tegi oli päris hirmuäratav klõpin tigin jne, lisaks meeletu sinine pilv tagant väljas. Alguses võis see normaalne olla kuna süütenurk oli kindlasti paigast ja pumbapeagi vb ei saanud kõige täpsemalt tagasi, lisaks läks kindasti põlemiskambrisse õli klapisäärte vahetusega. Sai hakatud siis häälte järgi timmima, mis ei tahtnu kuidagi edeneda ja sai otsustatud lükata lõppviimstlus järgmise päeva peale. Kui uuel päeval uuesti timmima hakates ühel hetkel hakkasid mootori pöörded tõusma ja süüte välja keerates see jätkus, sõber jõudis kiirelt käigu sisse lüüa ja mootori väja suretada. Sai võetud siis õlivarras välja ja suureks üllatuseks oli diisliga segunenud. Mis siis ikka auto sisse tagasi lükatud ja klapivedrud uuesti maha, et äkki sai mõni klapisäär halvasti kinni. Kindlsue mõttes sai vahetatud kõik 10 uuesti ära ja koos sellega ka õli. Uuel testikatsel oli tulemus sama mis esimesel paks sinine väljas ja mootor käis ebaühtlaselt. Peale mõningast testimist sai õlivarrast kontrollitud ja sinna oli pool liitirt juurde tekkinud. Pilt selge, et viga säärtes pole. Mis siis ikka kaan maha ja tulemuseks oli tihendi viga. Kolmanda ja neljanda silindri vahelt karterist ülesse liikuv õlikanali ja kolbide vaheline osa oli mingil müstilisel moel järgi andnud :mad: Hetkeseisuga on mootor laiali ja ootab kaane lihvimist mida saab arvatavasti uuel nädalal ja kui veab ehk kuulen nälalalõpus juba hääli :P [url=http://www.upload.ee/image/5727351/DSC_1586.JPG][img]http://www.upload.ee/thumb/5727351/DSC_1586.JPG[/img][/url] [url=http://www.upload.ee/image/5727355/DSC_1601.JPG][img]http://www.upload.ee/thumb/5727355/DSC_1601.JPG[/img][/url] [url=http://www.upload.ee/image/5727362/DSC_1611.JPG][img]http://www.upload.ee/thumb/5727362/DSC_1611.JPG[/img][/url] [url=http://www.upload.ee/image/5727365/DSC_1607.JPG][img]http://www.upload.ee/thumb/5727365/DSC_1607.JPG[/img][/url] Kuna poest ostetud klapivedru suruja ei töödanud(ei olnud nurka kuhu kinni haakida) sai sõbra kiire nispiratsioonihooga valmistatud selline tööriist :D [url=http://www.upload.ee/image/5727430/DSC_1610.JPG][img]http://www.upload.ee/thumb/5727430/DSC_1610.JPG[/img][/url] Sisselaske kollektori tühaks põletamine, tipphetkel oli päris võimas sädemejuga :D [url=http://www.upload.ee/image/5727429/DSC_1591.JPG][img]http://www.upload.ee/thumb/5727429/DSC_1591.JPG[/img][/url] Ja kuna varasemast kogemusest olaks aegajalt teist autot liikumiseks vaja sai mõend kuud tagasi 100 euro eest üks B4 Vanarauast päästetud. Ei oleks muidu ostnud aga sakslased on päris hea aftermarket hei peale pannud :P Ja teiseks oli mootor suht ergas võrreldes teiste 2.0 85kw isenditega. Kere on täitsa hea rooste pmts puudub aga eelmine omanik on kivikaitmega kõvasti tuuningut teinud. Eks suvel saab praktika mõttes ta ülevärvida kui puhkus saabub. Seoses sellega kui kellelgi on udutulesi vedelemas või tagaluugi tuld juhipoolset luugi oma siis PS! [url=http://www.upload.ee/image/5727433/DSC_1616.JPG][img]http://www.upload.ee/thumb/5727433/DSC_1616.JPG[/img][/url] [url=http://www.upload.ee/image/5727434/DSC_1613.JPG][img]http://www.upload.ee/thumb/5727434/DSC_1613.JPG[/img][/url] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 Avant C4 2,5TDI 103kw - 1996 - samy12310 Müüdud
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
44.8%
- SQL:
55.2%
]