Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 Avant C4 2,5TDI 103kw - 1996 - samy12310 Müüdud
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: samy12310[/i] Tervist foorumi rahvas. Peale chipimist tekkinud hooratta vibra, tuli ette võtta selle vahetus. Mõeldud tehtud sai fixusest tellitud 4,2 liitrise s6-e korv ja sidur ja mõtlesin, et kui juba kasti alt võtan võiks õli ka ära vahetada. Ostetud sai Castrol Syntrans 75W-90 õli koodiga vw g 052 911 (mis oli arvuti väitel originaal õli.) Kasti alt võtmine kujunes oodatust lihtsamaks ja edasine töö ka. Kokku lappimisega läks väheke aega kuna kasti tagasi tõstmine tekitas väheke peavalu :D aga sai see ka lõpuks tehtud. Proovitiirule minnes tundus justkui oleks kõik korras, aga peale tiiru kohapeale tiksuma jättes jakkas kastist imelikke raginaid tulema ja käigu kangi liigutades kadus see hääl ära, amuti teeb neljas käik raginaid kui gaasiga mängida. Algul mõtlesin et on hoovastiku probleem, aga sai järgminepäev hoovastik ülevaadatud ja proovitud muuta, aga tulemus endiselt sama :S Vana õli mis kastist välja tuli oli suhteliselt paks ja punane, tundus ATF olevat kellelgi kunagi sisse pantud. Äkki on kellelgi sellist asja juhtunud peale kastiõli vahetust ja oskab edasist käitumist soovitada. Mõtlesin vahepeal, et prooviks paksemat õli näiteks 80w-90. Peale chipimist sai veel alla pandud otse toru lõpupüti jätsin originaaliks aga tegin viimase kambri tühjaks hakkas küll jubedalt lõrisema ja kumisema, aga jällegi omamoodi teen millalgi video ka häältset. Millalgi peaks ikka midagi muutma seal, et tooks ikka R5 häält esile rohkem, ehk oskab selle kohta keegi aidata samuti. Mõned pildid ka tööst: [img]http://www.upload.ee/image/5256089/IMAG0035.jpg[/img] Kast oli ikka jube õline :D [img]http://www.upload.ee/image/5256118/IMAG0036.jpg[/img] Sai see ka enam vähem puhtaks pestud :) [img]http://www.upload.ee/image/5256133/IMAG0038.jpg[/img] Kasti õlivalamine käis laisalt kugus mis sisse läks oli 2,4l mida tehase andmed antsid samal ajal kui hooratast vahetati jõudis õli vaba vooluga kasti sisse joosta :D [img]http://www.upload.ee/image/5256145/IMAG0037.jpg[/img] Hooratas oli küll ikka pärsi massivne :D [img]http://www.upload.ee/image/5256150/IMAG0040.jpg[/img] Lõpetuseks üks niisama pilt ka :) aga ootan äkki mõni targem oskab kasti raginate kohta nõu anda, päikest :cool: [img]http://www.upload.ee/image/5256157/IMAG0041.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 Avant C4 2,5TDI 103kw - 1996 - samy12310 Müüdud
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
35.8%
- SQL:
64.2%
]