Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 Avant C4 2,5TDI 103kw - 1996 - samy12310 Müüdud
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: samy12310[/i] Tere foorumi rahvas, pole pikalt midagi postitanud niisiis teen väikese ülevaate vahepeal toimunust. enamjaolt olen ainult kallanud ja tallanud :D ja nipet näpet kuluosasi vahetanud. Sai väljavahetatud mõlemad tagumised amordid ja supporti raamid ja sain lõpuks oma tagasilla kolinast lahti :) Samuti sai ostetud tulepesurid ja need külge pandud lüliti viisin tagumise kojamehe alla kuna mul endal tagumist kojameest pole ja ega loodus tühja kohta ei salli :D Algul oli sellega väike peavalu kuna ei saanud ühte pesurit tööle lõpuks mõned nädalad hiljem avastasin vea, kuna maru kiiresti hakkas klaasipesuvedeliku kaduma lahkama hakates selgus, et üks toru on katki sai see ära parandatud ja asi hakkas toimima. Kogu selle tulepesuri kammajaaga juhtus üks naljakas asi veel kuna sama tööga sai ette võetud visco rihmaratta vahetus sest vana oli veitsa kõver ja täkkeline. Sai siis rihmaratas eale pantud ja kui soonrihma külge panime siis suureks üllatuseks oli pingutusamrt põhjas ja rihm lõdva. algul kahtlustasime uut rihmaratast , sai vana tagasi pandud ja ikka sama jama nagu oleks rihm üleöö väljaveninud. Sai päev otsa ajusi ragistatud ja nuputatud ja siis lõpuks viskasime käega ja läksime poodi uue järgi. Netis sobrades avastasin et sama mootoriga quattrol on rihm mõned millimeetrid lühem ja sai sellekasuks otsustadud ja pealepaigaldades oli asi korras ja sai rahulikult edasi sõita. Nädal tagasi sai härra Jürisoo käest audi endale chipi millega algas üks paras dilemma. Nimelt proovisõitu tehes nagu ei tunnetanud, et auto oleks paremini edasi hakanud liikuma. Kodu jõudes vaatasin kõik vaakumi ja rõhutorud üle ja kõik oli korras. Sai Jürisooga ühendust võetud ja saatis mulle uued kiibid. Panin siis uued külge ja ikka sama jama turbo rõhku mõõets lõi ainult 0,8 välja. Proovimise mõttes panime esimesed kiibid sõbra auto külge ja tal toimetasid need ilusti, siis oli selge, et viga on kuskil minu autos. Lahkama hakates vägapalju targemaks ei sanud. 1bari saime ainult siis kätte kui wg tulevale ülerõhu torule andsime vastusurvet. peale seda proovides esimesl katsel asi toimetas. Teisel katsel oli endiselt sama jama tossu tuli rohkem ja paremini edasi ei liikunud. Kas keegi targem oskaks aidata milles viga on kas N75-s või wg-s? Mõned pildid ka lõpetuseks. [img]http://www.upload.ee/image/5156206/CameraZOOM-20150711160736583.jpg[/img] Remondi päevad mööduvad ikka koos õllega :D [img]http://www.upload.ee/image/5156208/CameraZOOM-20150714193054512.jpg[/img] [img]http://www.upload.ee/image/5156211/CameraZOOM-20150715204152439.jpg[/img] Sai kapoti alune ka puhtaks pestud :) [img]http://www.upload.ee/thumb/5156210/CameraZOOM-20150804120928665.jpg[/img] [img]http://www.upload.ee/image/5156217/CameraZOOM-20150804120951882.jpg[/img] [img]http://www.upload.ee/image/5156221/CameraZOOM-20150804121013686.jpg[/img] Sai stang ära värvitud kuna lakk oli mõradesse kuivanud samuti mõlemad tagumised poritiivad aga neist ei julge pilti teha, läksid aiataha. Esi ja tagastange jäid normaased. Kauaks seda pidu polnud paar nädalat hiljem tehti tartu prisma parklas selline asi. [img]http://www.upload.ee/image/5156225/CameraZOOM-20150825150526677.jpg[/img] Muidugi oli süüdlane jalga lasnud ruttu. :mad: Aga selle auguga seoses tekkis kohe mõte, et paneks kleepus peale, aga ei ole sobivat kohta leidnud kus saaks normaalse kleebise tellida vastavalt enda soovidele, ehk keegi oskab aidata. :) Ootan siis targemate abi seoses turborõhuga. Päikest :cool: [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 Avant C4 2,5TDI 103kw - 1996 - samy12310 Müüdud
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
36.1%
- SQL:
63.9%
]