Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 B3 1,9D - 1991 - Audar
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Audar[/i] Pumba pea tihend hakkas nüüd peale talvist mittelekkimist jälle lekkima, seda aina hullemini. Lõpuks oli lausa loik auto all, pump tilkus käimise ajal nagu mahlakask. Isegi ühe lõdviku sõi küte puruks. Sai seda lammutustest ja poodisest otsitud, aga ei leidnudki. Tegelt oleks saanud Forsist nädalase tellimise ajaga aga hind oli tervelt 67€! Leiutasin selle käepärastest vahenditest ise. Keevitasin ise kolmiku ja ja leidsin enam-vähem sobivad voolikujupid. Pumba kiskusin maha ja vahetasin pea tihendi ära. [img]https://farm4.staticflickr.com/3860/14425288604_790249136b_z.jpg[/img] [img]https://farm6.staticflickr.com/5544/14425288534_d7c8ec3344_z.jpg[/img] Pumpa polnud enne maha võetud, pea poldid olid värvi all, torudevahelised plastfiksaatorid olid kõik puutumata, minu käes pudenesid need tükkideks. Huvitav tähelepanek peale tihendi vahetust - tühikäigupöörded oleks nagu ivakese kõrgemad. Pump sai küll täpselt samasse asendisse tagasi, pumba korpusele ja selle raamile sai selge kriips tõmmatud ja selle järgi jälle kokku pandud. Lisaks selline asi, et nüüd käivitub nõks paremini, ehk et kohe esimesest paugust ehk võtme puudutusest. Enne pidi veits rohkem ketrama. Juhtus veel selline asi, et lõdviku vahetuse ajal murdus ära üks küünaldega seotud massi juhe. Algul ei pannudki seda tähele. Käivitama hakates ei võtnud küünlaid järgi. Mis siis ikka, proovisin ilma (auto oli seisnud vähemalt nädal). Natukese käiamise peale hakkas tagant valget ajama, siis tõmbasin "toore" peale ja vajutasin gaasi põhja ning käivituski! Ilma küündaldeta! Tundub, et 400tuh km peale on sellel mootoril vurtsu veel küll :D [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 B3 1,9D - 1991 - Audar
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
34.6%
- SQL:
65.4%
]