Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 B3 1,9D - 1991 - Audar
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Audar[/i] Ei läinud paari päevagi, kui jamama hakanud süütelukk lõplikult otsad andis! Kõigepealt liikus võti väga raskelt ning ei saanud seda enam üldse kätte ning käivitades jäi starter sisse. Veidi tagasi keerates suri kohe välja. Tuled ka ei süttinud. Natuke jamamist ning sain enam-vähem õigesse asendisse ja koju sõita. Õnneks mul olid punasest doonorist jupid olemas. Sellele ju ostsin kunagi päris uue luku, kuna algselt sellel autol olid võtmed kadunud. Küsida neid ka polnud enam võialik, kuna endised omanikud olid läinud parematele jahimaadele... Vahetus siis lihtne - rooli signaalile küüned taha ja see jõuga küljest rerbida, signaali pistik seejärel lahti. Siis 24 padruniga rooli mutter lahti ja rool küljest võtta. Siis rooli ja armatuuri vaheline pealmine kate ära, see kinnitub altpoolt kahe rispeaga kruviga. Kelladeplokk tuleb ka eemaldada, see kinnitub ka vaid kahe kruviga. Õnneks oli süütelukku juba vahetatud, st oli juba vastavasse kohta auk puuritud. Nüüd lükkasin sealt vaid kõvera traadi sisse ja süütelukk tuli võtmest tirides välja. [img]http://farm8.staticflickr.com/7454/11561604803_6b10ce032d_o.jpg[/img] [img]http://farm6.staticflickr.com/5524/11561604723_67435ac14b_o.jpg[/img] [img]http://farm8.staticflickr.com/7447/11561604743_81c94870f1_o.jpg[/img] Aga polnudki luku enda viga, vaid hoopis süüteluku tagune oli omadega sassi läinud. Seegi oli mul olemas. Selle vahetuse keerukus seisnes ka vaid kahe pilupeaga poldi väljakeeramises. [img]http://farm4.staticflickr.com/3701/11561604903_c2eb1cfcda_o.jpg[/img] Kartsin, et bensuka ja diisli omad võivad erinevad olla, aga õnneks täpselt ühed. [img]http://farm4.staticflickr.com/3791/11561605213_ab2f9c9bb2_o.jpg[/img] [img]http://farm8.staticflickr.com/7420/11561605103_42ffbbf782_o.jpg[/img] Nüüd korras. Tegelt peaks neid taguseid ühe karbitäie tagavaraks ostma ning paar tk pardatshokki kaasa võtma, et saaks teepeal vahetada, ikkagi audi ju... [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 B3 1,9D - 1991 - Audar
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
32.8%
- SQL:
67.2%
]