Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 B3 1,9D - 1991 - Audar
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Audar[/i] Punast lammutades jõudsin arusaamisele, et lihtsam on sõita selle kergelt kiunuva kastiga edasi, ei viitsi mina seda vahetama hakata. Punane läheb täna koos oma bens mootori ja AUF kastiga vanarauda. [img]http://farm6.staticflickr.com/5323/9075930513_b3b8c829ec.jpg[/img] [img]http://farm4.staticflickr.com/3759/9084230396_36f6d1227a.jpg[/img] [img]http://farm8.staticflickr.com/7388/9084230440_6a6eb94316.jpg[/img] Natuke tähelepanekuid Audi 80 lammutamisest: Tunnen kaasa inimestele, kes peavad sellisel bensukal starterit vahetama! Ilma tubota dislal on see 5min töö, aga sellel autol nägin starteri mahasaamisega roppu vaeva, kuigi mul oli nina kõik eest ära võetud ning akualuse lõikasin relakaga eest üldse ära. Esiteks on sellel eraldi lisakronstein starteri tagaotsas, mis kinnitub mootori külge, see selleks, aga kõige hullem aga starteri alumine polt! Dislal saab ligi alt silmusvõtmega aga sellel bensukal mitte. Kahe toruga leegitoru jääb täpselt ette. Ma ei saanud leegitoru ennastki üldse päris ära, see ei mahtunud välja ei üles ega alla. Ilmselt oleks mõttekas pooltelg ja selle ees olev paksust metallist kõrv üldse eemaldada. Juba lahti olevat starterit ei saanud kätte enne, kui oli eemaldatud padjast mootori küljele minev tugipulk, dislal ei pidanud. Veel oli tükk jamamist roolilati kättesaamisega. Üks selle polt on väga kehvas kohas peidus. Lisaks ei mahu see kuidagi välja sealt mootori tagant. Mul oli isegi lihtne - painutasin jõuga piduritorud eest ära, aga kui oleks vaja ettevaatlikult teha, siis ma ei kujuta ette... eriti kui oleks seal veel mingid ABS-i või muud jurad ees! Isegi kojameeste süsteemi kättesaamine oli paras nikerdamine - kaitsmekarbi nurk jäi takistama. Ilmselt peaks luuad jätma kuidagi teatud asendisse ehk poolde vinna, siis vist pööraks klaasi ja tulemüüri vahel olevast plekiribast mööda. Sai ka harjutatud "soojendusradika vahetust" ehk armatuuri eemaldamist. Ma olen Passatil vahetanud, Audil tundus isegi hullem. Radikas oli ise valgete plastosadega ning 16 ribiline, lootsin et on vingem 32 ribiga, aga kahjuks mitte. Igatahes sain lisaks tagavarajuppidele hulga kogemust ja Audi hingeeluga tutvumist pealekaubaks. :) edit. Nüüdseks vanarauas käidud. Selle auto kere koos sildadega (ilma rataste ja usteta), mootori ja käigukastiga kaalus 620kg. Metalli eest sain 99€ miinus kulutused - 2x treila = 75€, puhaskasum 24€... [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 B3 1,9D - 1991 - Audar
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
21.0%
- SQL:
79.0%
]