Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
AUDI S6 TDI avant rida 5 mootor - 1997 - forsin
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] Juhtuski nii, et üks neljast asjast milega ma ise täitsa rahul polnud, autot komplekteerides läks katki . Tükkideks lendas keskluku vaakum pump. http://album.ee/node/28278797/50323727 Võtsin maha oma 1996.a mustal S-il aga seal oli erinev, vanem ja lihtsam versioon mis ei sobi otse pista asemele. http://album.ee/node/28278799/50323727 Pildil S6 -te vaakum pumbad 1996 ja 1997 Võtsin riiulist 85 aasta audi oma ja vahetasin sealt võttes mootori koos vaakum pumbaga Vaatasin ka vanema versiooni sisse seal korpus ümar = vaikne. Tinutus kolviga kaks juhet ümber visata ja korras. Tulemusega väga rahul Auto sulgub ja avaneb ja pump vaikib juba ~5 sek-iga Originaal keskluku vaakum pumbad undasid mõlemal minu S audil vähemalt paarkümmend+ sek. enne kui saavutas vaakumi ja vaikis. Asjad millega ei jäänud rahule autot komplekteerides ootavad järjekorras *keskluku vaakum, nüüd korrastatud asendades 1985.a omaga. KORRAS *laepolster kunagi *uus starter kunagi *tugevdatud küljekarbid ? kõrgsurve pump , peal olev (ülevaatus versioon) Tulekul forseerimis ajastu, suurem turbo, laiad nukad, pihustisurve tõus, pump kuni 7000 röördeni jne.. siis lisandub teine kütus. 17 barri tedonatsiooni vaba. Täiendused lisanduvad koguaeg autot tarbides. Ülevaatus versioonil ei rahulda mind pumba suutmatus keerata süüdet (shippimatta 103kw) Originaal kõrgsurve pumbas kütuse etteande tsentrifugaal pumba suutmatus ette anda diislit kõrgsurvele. Lased kaks käiku peeneks ja juba teise küiguga kiirendades (tegelikult teatud sekundid olenemata käigust) kukub lamda kell segus. (paigaltatud lamda kell dislale) Lahenduseks tuleb tagasi paaki paigaldada jäme kaheksa barri pentsu pump , sest kütuse trass on minu autol juba 6,5mm auguga ja vähemalt 150 barri taluv siis veel nipet näpet mis muudab rikastuse boost tundlikuks, mida ka originaalis üldse pole olemas . See disla loeb õhku õhulugejaga ja suudab raisata liigselt diislit sellejaoks paigaldasin mehhaanilise trossiga lisa kaasi siiber pööra. Näiteks 90-ga sõites vabastate kaasipedaali mõtlete et ökonoomitate kütust. Tegelikult see aju on nii loll et füüsilist õhu piiramist kaasi pedaali pööraga ei toimu ja kogu õhk mis täis avaga mootorist läbi voolab sellele antakse kütust täie rauaga aga KAASI PEDAAL ON JUHIL TÄIELIKULT VABASTATUD. PAIGALDA LAMDA JA USUD ? Piiran õhu ja piirab aju kütuse (võtan õhu kaasipedaal pööraga kontrolli alla) Pumba sise puudeid mis vajavad täiustamist ei hakka isegi lahkama. Või suudab keegi progeda selle aju + ülevaatus pumba laulma kuni 7000 pööret ??? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
AUDI S6 TDI avant rida 5 mootor - 1997 - forsin
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
36.2%
- SQL:
63.8%
]