Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
mrko

 postitati 15.06.24 02:11
Juba tükk aega kimbutas selline viga nagu temperatuuri andur mis pani ka ilusti mootoritule armatuuris põlema.
https://www.upload.ee/thumb/16750541/IMG_3080.jpeg
Sai ostetud uus oem tembi andur ja see ära vahetatud. Viga kadus mõneks nädalaks kuni ilmus tagasi ja seekord juba “sõbraga”
https://www.upload.ee/thumb/16750619/IMG_3215.jpeg
Tembi anduri viga tundus imelik, peale selle uue anduri paigaldust püsis armatuur ilma kollase mootorituleta nädal/kaks siis tundus asi kuidagi kahtlane. Ja sai mindud poest veel üks teise firma uus andur ostetud, et äkki sattus praak vms. Ja jälle sai sellega nädal vms ringi sõidetud, enne kui kollase mootoritule põlema pani. Millegi pärast jäi garaazis jalgu eelmise autoomaniku poolt kaasa antud pappkast, igasugu õlide ja muu nodiga mis selle autoga seondub ja johhaidii- pappkasti põhjast vaatas mulle vastu 3!! tutikat kinnises pakendis oem tembi andurit. Nüüd siis juba kokku neid 5tk mul käe ulatuses:D
Ok, ilmselt asi selge, et selle tembi teemaga ma nii lihtsalt ei pääse, kuna kaasavara oli selline. Ju tegeleb sellega siis kui aega rohkem ja käsile tuleb võtta lihtsamalt tuvastatav viga ehk siis lambda.


Tagumise lambda anduril sai nelja juhtmega, 70cm pikk, pistik auto põhja all olevast kollasest kopsikust lahti võetud (kaks valget, must ja hall juhe) ja testriga valgeid juhtmeid omavahel mõõtes, takistus puudus. Asi selge- lambda anduri kütteelement on läbi põlenud nagu ka diagnostika väitis ja aeg poodi uue järgi minna. Eelnev andur mis küljes, oli ilma ühegi kirjata ja ilmselt kandis oma sisemuses lauset “made in china” :D Asenduseks sai bosch mis ilmselt ka oem…
https://www.upload.ee/thumb/16750188/IMG_3201.jpeg
Arvuti autole külge, veakoodide kustutamine ja peale seda enam lambda anduri viga ei näita. Ehk siis lambdaga asi ühel pool, loodame:D
mrko

 postitati 15.06.24 01:29
Kuna Haldexi remondist jäi meelde, et tagaamordid nägid väga jubedad juba siis visuaalselt välja ,tundus mõistlik vahepeal ka üks hea ja vajalik töö ära teha:

https://www.upload.ee/thumb/16750540/IMG_2951.jpeg

Peale uurimist osutus kõige mõistlikumad paigaldada oem amortiseerunud asenduseks KYB Just-A-Gas amordid kuna omavad made in japan, mitte juba pähe tambitud made in china kvaliteedi tunnust.

https://www.upload.ee/thumb/16750573/IMG_2905.jpeg

Auto õhku, tagumised rattad küljest ära ja juutjuub tööle :D Esimesena vahetusse mineva amordi rattakoopast sai plastiklogar õpetuse järgi täielikult eemaldatud aga teiselpool juba mitte. Kuna tegelikult piisab ainult sellest kui võtta lahti ainult tagumise täpselt poole logari jagu tüübleid/kruvisid ja logar paindub muretult nii palju ,et tagada piisavalt ruumi, et pääseks ülemise amordi poldini.19a vanal autol tulid poldid lahti üllatavalt lihtsalt.

https://www.upload.ee/thumb/16750542/IMG_2952.jpeg

Poldid kinni, logarid tagasi, rattad alla ja vahe oli koheselt juba silmaga märgatav. Enne vahetust oli autol nagu “nokk lennus” ehk siis esiratta vahe koopast vs tagaratta vahe koopast erinevus oli silmaga pakkudes kuskil 3-5cm. Vahe peal tekkis juba mulje, et äkki on tagumist otsa millegi pärast mädandatud.Samuti autoga sõites kiirendamise ajal langes tagumine ots veelgi madalamale ja visuaalselt startisid nagu lennukiga:D
Peale amortide vahetust näeb auto igatahes välja nüüd paralleelne maapinnaga ja kõik tundub õige.
mrko

 postitati 15.06.24 00:44
Algusest peale oli selline tunne, et lähituled pmst üldse puuduvad. Öösel pimedal ja vihmasel ajal oli võimalik maanteel sõita ainult kaugtuledega, kuna lähituledega oli selline tunne, nagu lähitulede asemel põleksid parktuled. Esimese asjana kohe poodi ja sai ostetud uued 35w Osran night brakersid. Hakkasin neid siis vahetama ja oh üllatust:D seest tulid välja samasugused Osramid nagu just ostetud sai, vahet ei miskit. Peale seda kohe asi selge, et vaja ette võtta ilmselt projektoritega midagi. Peale pikemat uurimist osutustasin Retrofitlab.com lehelt uued osta ja need siis sinna paigaldada kuna tundus ainus kindla peale minek olevat, sest antud lehel hea reiting ja pakkus ka plug&play paigaldust.

https://www.upload.ee/thumb/16750256/IMG_3213.jpeg

Hiljem kui kaup kohale jõudis oleks ilmselt ka saanud aliexpressiga veits odavamalt läbi ajada kuna ka seal on müügis metallist vaheplaat mis osutub vajalikuks paigaldused ja ka Sinolyn firma head projektorid. Aga see selleks
Tuled said maha võetud ja juba ammu käisid närvidele tuleklaasi seespool olevad defektid, nagu oleks veepiisad mööda udust klaasi alla nõrgunud:

https://www.upload.ee/thumb/16750252/IMG_2047.jpeg

Ja siin need nired:

https://www.upload.ee/thumb/16750221/IMG_2527.jpeg

Peale esitule lahtivõtmist ei saanudki kohe aru kas äkki oli seda klaasi seestpoolt millegagi lakitud või mingit uduvastast kihti sinna pandud vms, see jäigi arusaamatuks, kuna ei tundunud ka oem kiht olevat. Igatahes ilmselt oli see esiklaas sitasti sinna kellegi poolt ette tagasi pandud ja äkki pesulas mingi pigileotus vms ennast klaasi sissepoole kuidagi survepesuga poetanud ja siis hakkas see sulatama seespoolset lakikihti. Esimene mõte oli ,et proovin kuidagi ühtlustada neid niresid poleerimisega aga see eriti tulemust ei andnud kuna nurkadest nkn ei saa poleerida ja liivapaberiga ka ei julgenud jaurama hakata. Suht kassiahastus tuli juba peale, kuna uued projektorid olid olemas, Automaailmast ostetud ümar butüülteip ka klaasi korralikuks sulgemiseks ja nüüd see klaas siis jääbki selliseks… krt.
Atsetooni ja nitrolahustiga ei julgenud ka seda plastist esiklaasi töötlema hakata, kuna ilmselt hakkavad sulama või tuhmuvad ja neid tuleklaase ka enam mitte kuskilt osta täna enam ei ole. Mingi euroopa tjuuning firma küll teatas et paneb oma TT mk1 esituleklaaside vormipressi tööle selle aasta alguses ja toodab paarsada paari neid presellingu põhimõttel aga raha ülekandnutele kanti rahad kuuldavasti tagasi ja neid ei tehtudki, kuigi ka hind oli päris krõbe,300€ ümber…
Igatahes millegi pärast oli mul riiulis ka white spiriti 1L pudel pintslite pesemiseks, millele pilk kogemata pidama jäi ja oh seda õnne- seesama lakibensiin lahustas väga edukalt selle kihi mis seal sees oli ja peale vähest leotust ja puhastuspaberiga hõõrumist nägi tuleklaas seestpoolt välja nagu tutikas :D
Nüüd avanes ka võimalus selgusele jõuda miks vanad projektorid nii halvasti teed valgustasid:

https://www.upload.ee/thumb/16750222/IMG_2003.jpeg
Vanade projektorite reflektoritel oli ülemine pool kroomkattest täiestipealt ära põlenud ja alles oli ainult pruun aluspind. Ilmselt aegade jooksul pirni peale ladestuv tolm tahmab/põletab kuumusega reflektori pinna täiesti nulli vms… Kuna viga oli nüüd otseselt teada ja asi näpu vahel siis tegelikult on täiesti võimalik ka siis kui tuli autol küljes, aru saada, et reflektori ülemine pool on ära põlenud ja pruun. Tuleb vaadata tule luupi läbi tuleklaasi ja muuta vaatamise ajal vaatamise kõrgust ülesse alla ja kui tundub, et tule ülemiselpoolel altpoolt ülesse vaadates on värvi muutus hõbedasest halliks/pruuniks,mustaks siis pole kahtlustki, et reflektor on omadega läbi.
Igatahes läksid uued projektorid ilusti plug&play, nagu õpetuses ka lubatud sisse, pestud klaasid butüülteibi ja fööniga soojendades uuesti ette, kaugtulede reflektorid said ka tahmast ja tolmust ilusti uueks ja läikivaks puhastuspaberiga, tuledele klambrid külge ja autole ette. Lõpptulemus selline, millega võis VÄGA rahule jääda. Isegi suvel päeval on aru saada et tuled põlevad ja valgustavad ülihästi.
mrko

 postitati 14.06.24 22:34
Tsitaat:
Algselt postitas: karmo_k
Pigem liiguvadki odavama otsa quattrod sellise hinnaga. Oman ka ise sama mudelit samuti 23a algusest ja pole õnneks suuremaid probleeme esinenud.
Aga julget pealehakkamist jagub sul ja TT-l jupid ütleks suht kilo hinnaga, et küll ka ühelhetkel pilli toimima saad.



Tänud! Palaan näebki selline välja, et ehk saab mingi aeg tiiru peale kus asjad kõik ilusti toimivad ja kõik asjad mis tehasest külge said ka reaalselt toimivad. Eelnevate autodega mul elus on see õnnestunud igatahes😁
karmo_k

 postitati 06.06.24 21:13
Tsitaat:
Sai ostetud 2023a alguses ja kuna plaan oli mitte vaadata auto24 kõige odavamaid roimasid siis sai väljavalituks auto24 listis olevatest kõige kalleim isend hinnaga 4500€,

Pigem liiguvadki odavama otsa quattrod sellise hinnaga. Oman ka ise sama mudelit samuti 23a algusest ja pole õnneks suuremaid probleeme esinenud.
Aga julget pealehakkamist jagub sul ja TT-l jupid ütleks suht kilo hinnaga, et küll ka ühelhetkel pilli toimima saad.
mrko

 postitati 27.05.24 00:03
Uus päev ja avastasin et autol pagasnikus ka signa pasun millel siis eelmise omaniku poolt pistik küljest ära võetud. Panin pistiku tagasi ja peale puldist ukse lukustust hakkas karjuma. Väike Mr Google abiks ja asi selge. Audi on suutnud sinna pasuna sisse panna kaks väikest laetavat akut mis siis aastate jooksul on omadega otsa saanud ja akuhapet hakanud väljutama. Ilmselt on tänaseks enamus TT-sid seda teed läinud. Edasi on valikuid kaks: kas üritada uus osta kuskilt kalli raha eest või siis akud asendada ja loota et elektroonika pasuna sees pole akuhappe poolt hävinenud.
Kuna pasun on kinni sulatatud tehase poolt siis ainus võimalus on see ettevaatlikult pooleks saagida ja mitte selle sisu selle käigus ära rikkuda. Ka neid väikeseid akusid pole siin Eestis kuskilt leida aga kui aega on siis AliExpress aitab hädast välja. Vaja läheb siis 2x3,6v ja 140mA akusid. Korrodeerunud trükiplaat äädikhappega puhtaks, edasi soodalahusega ära neutraliseerida, ilusti ära puhastada, kuivatada, niiskusvastase kihiga üle, vanad akud plaadilt küljest, uued asemele, pasuna korpus ilusti omavahel kokku liimida liimhermeetikuga, pasun tagasi VcdS-iga vead ära kustutada ja nii nüüd siis saigi karjuva signapasunaga ühele poole ja asi toimib nagu ette nähtud mõned informatiivsemad fotod panen ka siis siia alla, äkki kellelgi hea vaadata, Audi A4 kasutab vist ka sama pasunat 🤝

https://www.upload.ee/thumb/16676817/IMG_2720.jpeg

https://www.upload.ee/image/16676817/IMG_2720.jpeg


https://www.upload.ee/thumb/16676839/IMG_2728.jpeg

https://www.upload.ee/image/16676818/IMG_2727.jpeg
https://www.upload.ee/thumb/16676819/IMG_2724.jpeg
https://www.upload.ee/image/16676819/IMG_2724.jpeg
mrko

 postitati 13.03.24 19:12
Ja et lause “Audi, osta, remondi ja naudi” ikka paika peaks siis 1000mk veel sõitu ja roolilatiotsa kumm on ümmargune nagu korvpall ja kapotialune õlipotsik tühi siis käsile tuleb võtta roolilati remont

https://www.upload.ee/thumb/16385871/IMG_7196.jpeg

Suurte remondipäevade vahele jääb aega üle ja kuna oem Bose audiosüsteem on pisut mannetu ja pagasnikus ruumi pole siis tekkis mõte paigaldada tagavara ratta sisse supaka võimendi ja pagasnikusse subwoower.

https://www.upload.ee/thumb/16385855/IMG_1358.jpeg

https://www.upload.ee/thumb/16385853/IMG_1359.jpeg
mrko

 postitati 12.03.24 10:50
Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Tervus!

Eks pealehakkamine on tervitatav, aga nagu näha, siis automüüjad on kohati ikka väga hea jutu ja paberimajandusega. Loomulikult ei hakka keegi neid kohti, kus überremont just eelmine aasta tehtud oli, läbi helistama ja seda teab ka müüja. Nii juhtubki, et 'hea ost' muutub investeerimisprojektiks. Eks oleks võinud seal kohapeal ikka Haldexi toimimine ära proovida, tehku see müüja nägusi, või mitte. Oleks odavam olnud. Pole hullu, kui küsimusi tuleb, siis meil siin teatud gurusi ikka liigub(ega neid mujal ei olegi väga kui siin, kes Audisi jagab), alati saab küsida. Lootust on, et saab ka vastuseid. Seniks jõudu ja nelivedu!

veekaheksa


Ega see müüja nii ärimees polnudki ju. Lasi selle 6a tagasi omale saksast tuua ja hooldas seda siin Eestis korrapäraselt. Selles mõttes et ilmselt tema arust olid kõik asjad tipTOP ja seda haldxi toimimist on keeruline kohapeal kontrollida ju?! Nojah, kui korralikult pähe andes esisild rämedalt ringi käima hakkab siis saab ehk aru aga tava silmaga näiteks kuskil kruusateel hakkavad esisillas alt lendav teekate segama ja suht raske aru saada kas see tuleb eest või tagant. Kõige lihtsam oli panna tee äärde telo slomo lindistama ja sealt siis toimimine/mittetoimimine selgelt eristatav.


https://www.upload.ee/files/16380425/RPReplay_Final1709064414.mov.html
veekaheksa

 postitati 12.03.24 10:11
Tervus!

Eks pealehakkamine on tervitatav, aga nagu näha, siis automüüjad on kohati ikka väga hea jutu ja paberimajandusega. Loomulikult ei hakka keegi neid kohti, kus überremont just eelmine aasta tehtud oli, läbi helistama ja seda teab ka müüja. Nii juhtubki, et 'hea ost' muutub investeerimisprojektiks. Eks oleks võinud seal kohapeal ikka Haldexi toimimine ära proovida, tehku see müüja nägusi, või mitte. Oleks odavam olnud. Pole hullu, kui küsimusi tuleb, siis meil siin teatud gurusi ikka liigub(ega neid mujal ei olegi väga kui siin, kes Audisi jagab), alati saab küsida. Lootust on, et saab ka vastuseid. Seniks jõudu ja nelivedu!

veekaheksa
Jann

 postitati 12.03.24 06:00
Täpne õpikunäide, kuidas ei tohiks autot osta. Kahjuks näeb seda pidevalt ja tegelt ei tea ka müüjad ise oma autost mitte mütsigi. Proovi siis ikka õigeid asju fixida, jutu järgi tundub, et juba oled valel teel.
mrko

 postitati 11.03.24 23:09
Eelmine omanik andis kaasa karbitäie igasugu autotöökodade tšekke/arveid ja see andis talle meelekindluse kirjutada kuulutusse väga heas” tehnilises korras”
See tehniliselt korras pidas täpselt 20 km vastu, veits Tallinnast välja jõudes veojõu kontrolli ja vist oli ka abs tulukesed armatuuril põlema.Nädala pärast asi selge- auto aku on omadega läbi ja saab uue.Mingi ca kuu aega peale aku vahetust annab lõplikult otsad starter ja saab sinna peale 2kw uue starteri.

https://www.upload.ee/thumb/16385872/IMG_7451.jpeg

Kuna pole eriti kokkupuudet eelnevalt sellise asjaga nagu haldex gen1 nelikvedu siis ei oska ka midagi sellele kuidagi alguses tähelepanu juhtida. Tallinna korraliku töökoja arve ju tuli ka kaasa kus võeti raha eelmiselt omanikult paar kuud tagasi tehtud haldexi hooldusle.
Veidi küll kahtlen selles haldexis aga kuna pole tegu pereautoga ja suunitlus autol veits teine siis lepib kokku aja sellise kohaga nagu www.cts.ee ja auto saab uued seaded oma arvutisse. Peale seda aga on asi kindel- mitte mingi haldex ei toimi mittemingist otsast: esirattad käivad ka kolmanda käigu algusega tühja ja tuleb osta secondhand tagadiffer koos haldexig, kuna nende remondist pole keegi huvitatud. Sai siis tagasild alt ära võetud ja teine asemele ja selgus tõsiasi et sild mis ennem all oli ja millele oli siis mõni kuu tagasi hooldus teostatud ja eelmiselt omanikult korralik summa sisse kasseeritud, ei olnud juba ilmselt aastaid töötanud kuna selle avamisel oli vaatepilt päris halb🤣
https://www.upload.ee/thumb/16372584/IMG_7494.jpeg
mrko

 postitati 10.03.24 02:14
Kuna esimese otsa Audi TT punnidest siin eriti juttu foorumis pole siis üritan siia kirjutada oma auto kogemustest/läbielamistest, ehk on kellelgi midagi huvitavat. Auto aastaks siis 2005 , 165kw Quattro motokoodiga BAM. Sai ostetud 2023a alguses ja kuna plaan oli mitte vaadata auto24 kõige odavamaid roimasid siis sai väljavalituks auto24 listis olevatest kõige kalleim isend hinnaga 4500€, samas ka kõige suurema läbisõiduga aga kuna müüja lubab suure suuga, et väga tip-top tehnilises korras autoga tegu siis millegi pärast jään teda uskuma ja müügile läheb bronn peale ja kuu aja pärast mil jõuan Eesti tagasi välismaalt, toimub ka ostu/müügi tehing aset. Lähme siis koos sõbraga otse lennujaamast Tallinna kesklinna kohale, kummalgi kaasas reisikohver et siis istuda värskelt ostetud Audi TT-sse ja siis selgub, et müüjal on alla kruvitud eraldi velgedel talverehvid ja suverattad mis müügikuulutuses, asuvad keldris. Ahahh…. Hetkega asi selge, et sellisesse autosse ei mahu peale kahe mehe ja ühe reisikohvri absoluutselt pmst mitte midagi ja appi tuleb kutsuda abiauto kuhu siis saab lõpuks mahutatud nii suverettad kui ka reisikohver 🙈

https://www.upload.ee/image/16372575/IMG_6267.png

https://www.upload.ee/image/16372564/IMG_6082.jpeg



Märkus moderaatorilt: Muutsin pildid lingiks, pildi pikema külje maksimum lubatud väärtus on 800pix!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 31.7% - SQL: 68.3%]