Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A3 Sportback Ambition S line g-tron 1.4 TFSI 81kW 2014 (8V) | CNG
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: kenkaljas[/i] [quote][i]Algselt postitas: margus[/i] [quote][i]Algselt postitas: kenkaljas[/i] Kokkuvõte, et kuidas on läinud VAG grupi tehase CNG autoga senised 5 aastat Eestimaa teedel. Läbisõit on linnaautole omaselt mõõdukas. Kokku tuleb u50 tuhat kilomeetrit Harjumaa teid. Audi saab sügisel 2024 10. aastaseks ja ennustatav läbisõit on siis kokku 160 tuhat. Suuremad ja kallimad remonttööd tuli teha peale 120 tuhande juures. Ning viimased paaril aastal ei ole Audi "üllatusi" pakkunud. Kui siis ainult seda, et seadused jõudsid järgi ja autole tuli teha nn gaasiülevaatus. Tulevikku vaadates on vaja teha :: DSG hooldus 180 tuhat :: rihma, rullikute ja veepumba vahetus läbisõidul 220 tuhat | 13. aastat; Kokkuvõttes Audi A3 nagu Audi A3 ikka. Hooldusekulu sõltub läbisõidust ja Audi vanusest. Ei midagi kosmilist. [/quote] Kas mainitud DSG hoolduse all pead silmas nö. tavapärast õlivaehtust või midagi hoopiski muud? Üldiselt peaksid ju väiksemate bensukate kastid olema nö. hooldevabad kuna sidurid ei tööta õli sees ning meh.plokk ei "määrdu" võrreldes tavapärast diislite märgade siduritega kastide. [/quote] Jah, ma pean silmas tavapärast DQ200 kasti mehhatroonika õli G 004000M2 vahetust. [url=https://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=146&t=152419]Rohkem infot selles foorumis.[/url] Nii on, et kuna see on väiksema jõudlusega Audi, siis on tegemist on kinnise kuiva siduriga DSG käigukastiga. Õli vahetatakse kahes sektsioonis: diferentsiaalis ja mehhatroonikaplokis. Käigukasti tootja soovitab teha mehhatroonika õlivahetust iga 50 000 - 60 000km tagant. Kohalik Hõbenool 40 000km tagant. Käigukasti mehhaanika õli G 052512A2 iga 100 000km läbimisel. Ma isiklikult pooldan sagedasemat hooldust kahel põhjusel. Meie kliimavööndis on temperatuuri kõikumised suured. Teisalt kui Audit kasutada sihtotstarbeliselt, siis kõik komponendid väsivad ja kaotavad oma head omadused, sh vedelikud. Pealegi, mis siis ühe õli asendamise kulu on. Ei midagi hullu. Audi hooldusajaloost ma ühtegi õli vahetust välja ei lugenud. Esimesena sai vahetatud 115 tuhande juures käigukasti mehhaanika õli. Aga läks siis ikkagi nii, et DSG mehhatroonika plokk suri ära 135 tuhande juures ning mehhatroonika õli vahetuseni ma ei jõudnudki ... ... Proovime siis nüüd veelgi heaperemehelikult Audit hooldada ja uuele omanikule elu valutumaks teha. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A3 Sportback Ambition S line g-tron 1.4 TFSI 81kW 2014 (8V) | CNG
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
19.3%
- SQL:
80.7%
]