Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C7 Avant S-Line 3.0BiTDI - 2013 - Sten_K
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Jann[/i] [quote][i]Algselt postitas: stenkaju[/i] Midagi "huvitamat" ka nüüd vahelduseks. Dpf-i põletamisel õlikogus tõuseb millegipärast. Kui viimati õli vahetasin, panin mmi näidu järgi õli 3/4 ja max-i vahepeale umbes, ehk siis natuke alla max-i ja see tase oli sama päris kaua, kuni dpf-i põletuseni, siis läks maximumi peale. Imesin siis väikese tilga mootorist välja ja näit jäi siis täpselt 3/4 peale kuni tänaseni, mil dpf-i jälle põletama hakkas. Sõiduajal spetsiaalselt jälgisin, mida õlitase teeb ja see tõusis jälle ühe pügala võrra, ehk siis 3/4 ja max vahepeale. Tajun hästi ära, kui põletab dpf-i ja olen alati enne tühjaks põletanud sõites, kui auto seisma jätan. Lisaks viimased kaks korda vaatasin ka diagnosti seadmest, et kindel olla protsessis. Kui eelmine kord õli välja imesin, siis mingit diisli hsisu küll polnud õlil, seega arvasin, et lihtsalt juhus või tasemeandur natuke lollitab, aga nüüd võib üsna kindlalt väita, et diisel satub õli hulka dpf põletamisel. Ei tea, kas on seotud viga, aga viimasel ajal päeva esimesel käivitusel mootor nagu puterdaks 1-2 minutit kohapeal seistes. Eile sai paak täis võetud ja täna hommikul käis hästi. Katsun jälgida, kuidas edaspidi käitub. Palun targematelt nõu. [/quote] Ühe põletusega ei saa mingil juhul nii palju diislit õli sekka sattuda, et tase silmnähtavalt tõuseks. Seal on muud tegurid, kuumus, anduri ebatäpsus. Vastasel juhul peab see mootor ikka väga kohvi olema ja pihustid täiesti pekkis ja põletus iga 100km tagant, kuid siis sa ei sõidaks ka enam sellega. Mõõda päris vardaga samas olukorras, näit. hommikuti ja näed ise ka, et midagi ta reaalset tõusnud pole. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C7 Avant S-Line 3.0BiTDI - 2013 - Sten_K
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
20.0%
- SQL:
80.0%
]