Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 100 2.5 TDI - 1992 - Audihauto
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Audihauto[/i] Servus kõigile üle pika aja.Aeg on üksjagu edasi liikunud viimasest postist,ning ka audi ehitamine on edasi liikunud.Ühel ilusal päeval vaadates neid armetuid esimesi pidureid tuli tahtmine sinna midagi paremat aretada.Miskeid keraamilisi või brembosid päris muretseda ei jaksanud,ning seepärast jäi siis valik hp2 -tedele.Kui suportid muretsetud,oli vaja ka püstakuid.S-omade leidmine ei õnnestunud hästi,kuna ulme numbreid küsiti nende eest,siis sai tehtud audi v8 omadest.Kuna nendel püstakutelolid olnud algselt ufo pidurid,siis tuli natike neid ümber teha.Ülemine üleliigne kõrv tuli maha lõigata,ning rummu tuli pisut maha treida(täpset mõõtu kahjuks enam ei mäleta),ning valmis ta oligi. [img]http://static4.album.ee/files/1152/74/large_28818589_01Uu.jpg[/img] Siis tekkis tahtmine ka miskit turboga ette võtta.Lihtsalt suuremat ma panna ei tahtnud,siis langes valik muutuva geomeetriaga turbole.Kasutasin ,,vana hea``2,5 tdi v6 c5 pealt pärit turbot.Vl kolle jäi originaal,natuke tuli turbol auke ovaalsemaks viilida ja kolde küljes ta oligi.Seejärel oli järgmine probleem,et õlitus avadjäid peaaegu risti,selle asemel et peaks nagu ülevalt alla olema.kiskusin siis turbo laiali,ning puurisin seal oleva difti veit teise koha peale,ning ka see asi sai korda.Aga üks jama ajas teist taga,lõpuks ei mahtunud kogu see kompott auto peale,kuna raami ots jäi ette.Ei jäänudki siis muud üle kui relakas ja keevitus kätte,ning väike lohk sinna sisse teha.Järgmine peavalu oli õlitus torude aretamine.Pealevoolu toru jäi vana,sinna tuli vaid hydroscani st üks vahetükk osta.Tagasivoolu toru jätsin ka vana,sellel tuli vaid pisut turbo poolseid auke kokku poole viilida,ning ploki ja toru vahele üks vahetükk teha u50 mm ne.Panen siis pildi ka(tagasivoolu toru siin veel pole) [img]http://static4.album.ee/files/1152/74/large_28818587_XIKj.jpg[/img] Sumpsi toru jäi samuti lõhkumata,ka sinna tegin vahetüki,kuna turbo liikus piisavalt ette poole,tuli vahetüki pikkus kuskil 80mm.Originaal akvaatorit ma samuti ei kasutanu,vaid tegin juhtimise rõhu,mitte vaakumi pealt.Akvaator ma ausalt öeldes isegi ei tea mille pealt pärit,igatahes tõin ta ülesse välja,sisselaske kolde juurde.Kuna ruumiseal oli maru vähe siis oli see paras pusimine [img]http://static4.album.ee/files/1152/74/large_28818591_8zcs.jpg[/img] Egr i viskasin vahelt üldse minema,ning sinna tehtud pimedast võtsin rõhu juhtimiseks väljavõtte.Vahele panin veel nn,,manual boost control`` kraani,et saaks rõhku reguleerida vastavalt vajadusele.Kasutasin samuti hydroscani s müüdavat stuffi.Kõik voolikud ja kraanid said kiirliidetega,kuna nii oli mugavam ja jäi suht viisakas.Lisa cooleri panin ka.See oli ka paras k..p. Nüüd siis on asi koos ja esimesed sõidudki tehtud.Üldiselt tahab asi veits veel häälestamist,aga igatahes alguse minek on väga hea,lõpp päris nii hea pole,aga eks peab veel vaatama.Süüde on ka praegu suht metsas 7 koma midagi,küte sai pandud 141 peale praegu.Sai ka proovitud suuri pihusteid (0,250) ja erinevaid kive,aga eks vaatab,mis sinna sisse jääb.Üks pilt siis veel coolerist ka. [img]http://static4.album.ee/files/1152/74/large_28818593_VE5A.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 100 2.5 TDI - 1992 - Audihauto
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
25.7%
- SQL:
74.3%
]