Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
KeveN

 postitati 07.02.14 16:24
Sa sellest esininaraamist lahti ei taha saada? Siin müüakse originaal esiotsa ka, saad tuled jooksma ja kaalub ka hulga vähem.
tennu

 postitati 02.02.14 16:41
Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Ta peab olema turbo ja segusiibri vahel. Vahet pole kus ta seal paikneb, vaata kus endal parem paigutada.

Väga hea, seda tahtsingi kuulda.

Tänud, saab nüüd edasi minna nokitsema.
KeveN

 postitati 02.02.14 16:18
Ta peab olema turbo ja segusiibri vahel. Vahet pole kus ta seal paikneb, vaata kus endal parem paigutada.
tennu

 postitati 02.02.14 16:15
Tsitaat:
Algselt postitas: quattrodiisel
By-bass on üldjuhul olnud õhulugeja ning turbo vahel.

Antud mootoril pole õhulugejat.
quattrodiisel

 postitati 02.02.14 15:46
By-bass on üldjuhul olnud õhulugeja ning turbo vahel.
tennu

 postitati 02.02.14 08:47
Nüüd küsimus targematele.
Kas bypass klapp peab olema turbo ja cooleri vahel, või võib ka asetseda ta kuskil cooleri ja kollektori vahel. Ehk lihtsustatuna küsimus on kas bypass peab oleme enne või pärast intercoolerit?
Karullas

 postitati 26.01.14 23:27
Sellest tuleb üks üsna põnev teema mulle tundub. ;)
tennu

 postitati 26.01.14 20:40
Tsitaat:
Algselt postitas: PEETRIPOEG
Kuidas seljametsas lood on? Kannab ja rada sisse sõidetud? Muidu vägev pill ja edu! ;)


Antud isendiga pole sinna veel jõudnud. Aga rada on sisse sõidetud, kohati on rada isegi liiga laiaks sõidetud juba ja kannab kenasti.
PEETRIPOEG

 postitati 26.01.14 20:28
Kuidas seljametsas lood on? Kannab ja rada sisse sõidetud? Muidu vägev pill ja edu! ;)
tennu

 postitati 26.01.14 19:50
Vahepeal on ühtteist toimunud, auto on saanud komplektsemaks. Paigaldatud uus intercooler, vaja veel üht lõdvikut, siis valmis. Veel sai teine tuli ette pandud ja ka iluvõre, nüüd on natuke auto nägu juba. Järgmiseks tuleb auto viia pädeva elektriku kätte kes vaatab juhtmestiku üle, sest enda mõistus enam ei võta. Töökäigust ka mõni pilt.

Niimoodi asi algas:
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/422/82/010554139584673.jpg

Vahepeal:
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/422/82/010554141745dda.jpg

Veel vahepeal:
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/422/82/010554143185615.jpg

Hetkel:
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/422/82/010554145131f77.jpg

Järgmiste uuendusteni!
tennu

 postitati 20.01.14 08:07
Niii, kell on 9 hommikul ja tänane päeva plaan on jõuda nina kokku lappida, talverehvid alla panna ja seljametsale lammutama minna. Eks me näe kas see saab juhtuma ka.
Seniks aga stay tuned!
tennu

 postitati 18.01.14 14:04
Tsitaat:
Algselt postitas: majanduskriizz
Tsitaat:
Algselt postitas: tennu
...momendil keretöödest juhipoolsed uksed (kel vedelevad siis olen pakkumistele avatud).


Kas sellepärast on uusi uksi vaja???

E: Lugesin juba, et treilalt maha ajades aeti kõveraks uks.

Enda lolluse pärast juhtus jah selline asi. Muidu asi areneb tasapisi, sain eile uue intercooleri. Võtsin kasutusele bmw 3.0 intercooleri. Suuruselt on ta tsips pisem, kuid ta ei ole U-kujuline seest, vaid ühest otsast sisse ja teisest välja, seega takistus on väiksem ja mahub stange alla ilusti ära. Siis näeb nina ka veidike soliidsem välja.
majanduskriizz

 postitati 16.01.14 16:46
Tsitaat:
Algselt postitas: tennu
...momendil keretöödest juhipoolsed uksed (kel vedelevad siis olen pakkumistele avatud).


Kas sellepärast on uusi uksi vaja???

E: Lugesin juba, et treilalt maha ajades aeti kõveraks uks.
Põta

 postitati 14.01.14 21:38
Kui udukaid tahad siis mul peaks paar üle jääma varsti. Edu autoga! ;)
KKaaleste

 postitati 14.01.14 21:10
Leidiski see aparaat endale uue omaniku:)
Edu autoga! Tuleb kindlasti huvitav teema.
tennu

 postitati 14.01.14 19:51
Tervist!

Sai siis minustki audi omanik. B2 pisiku süstis mulle siinne kasutaja pampkuri, kelle tegemisi olen kõrvalt juba mitu aastat jälginud. Auto pidi kindlasti olema varustatud turbo ja nelikveoga. Auto sain läbi hea tehingu. Autost endast niipalju, et tööd on omajagu, alates juhtmestikuga ja lõpetades keretöödega. Juhtmestikus tuleb vedada mõned juhtmed, et saaks spidoploki tööle ja momendil keretöödest juhipoolsed uksed (kel vedelevad siis olen pakkumistele avatud). Mõni hea asi on ka, läheb võtmest tööle ja nelikvedu toimib hästi :cool:. Tuleviku plaanides on intercooler kuskile ära peita, või vahetada see üldse välja. Põhiliselt on plaanis autoga sõitu nautida.

Teema tegin seepärast, et kunagi hiljem hea meenutada mis tehtud. Kuna olen alles 19-aastane, siis projekt areneb tasapisi, sest rahapuud mul pole.

Niimoodi ta saabus mulle. Oma daily driverist on juba suht kopp ees, aga sellistel juhtudel on ta parim abimees.

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/421/403/010545183968e52.jpg

Eestvaade

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/421/403/0105451847206a5.jpg

Puuduvad detailid on kõik olemas, ainult udukaid pole, kuid nende pesadega mõlgub mul üks teine mõte.

Kriitika/kiidusõnad teretulnud.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 23.2% - SQL: 76.8%]