Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 Avant 85kw ABK - 1993 - cornoyo
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: cornoyo[/i] [img]http://www.upload.ee/image/1389683/IMGP6443-vi.jpg[/img] Tiba juttu ka siis vahepeal. Viimastel päevadel sai regatud siiski AC Kevad Dragile ja ei kahetse. Bracketi klassis auväärt III koht. Sügisel lähen kindlasti juba kõrgemat kohta püüdma, sellel korral ei osanud paremat tahtagi:) Nagu pildiltki näha, siis 18.3-ga sõita pole sellel masinal probleemiks. Pole miskit liigset rapsimist ja enne lõpujoont, oleneb olukorrast, tuleb vahest piduritki tallata:D Pidurid on mul head. Enne Dragile minekut sai turgutatud stange ette tagasi paigaldatud. Hetkel ootab ta Jaanuse käest saabuvaid udu ja suuna tulesi. Udutulede jaoks vajaminev orig. juhtmestik sai ka hangitud (loomulikult tuleb sinna ka relee vahele). Samast kohast leidsin endale ka korralikud udu/suuna aukudega liistud, mis koos pisut kannatanud stangega jaanitule lõkkesse visatud. Stange tala läks juba ühele competitionile, muidu oleks olnud reaalselt taastatav b4-ja stange. Vahetatud sai enne ka mootori õli ja filter. Olgugi, et viimasest vahetusest möödas vaid 6000km, samas oli tase minimumi peale langenud ning selle liitri asemel lisasin 3,2liitrit uut Comma 10W40. Teda seal nii vähe sees ja seega kaotab kiiremini ka määrde omadused:) Tulevastel päevadel võtan kindlasti käsile summuti jooksu. Peale kat-i tuleb sukk vahele ja kaob see lollakas keskmise reso ja jätkuva toru asemel olev ühendus, mis pidevalt lekkima kipub hakkama. Nimelt plaan reso asendada suka ja toruga. Veel tahaks põhjaaluse üle vaadata, kus vana mastiks lahti, sinna uus peale ja korrosiooni tõrje teostada. Head kuivad ilmad. Järgmisel nädalal tuleb kindlasti veel asendada parema öötsa puksid uutega, need said ka Jaanuse käest tellitud. Välimisel veovõlli otsal kah, käega ratast edasi tagasi keerates, lõtk sees. Lahendatud sai ka anomaalia välis temp näidikuga. Kui kont sisse lülitada siis keris temp näidu -45peale. Viga seisnes anduri massis, kuna olin selle ühendanud kondi süsteemi massiga sama klemmi alla. Miskipärast võtab kont kogu massi omale. Nüüd toimib ja toimib originaal juhtmestikuga, mille suutsin siiski lõpuks hageda endale. Peale termostaadi vahetust on öko pilliks kätte läinud, eks kui mingi aeg rohkem liikumist siis saab see ka realselt ära möödetud. Karteri tuulutuses pole ka enam hullumoodi kondensi. Ls. 250914 [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 Avant 85kw ABK - 1993 - cornoyo
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
18.8%
- SQL:
81.2%
]