Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Maku

 postitati 16.03.11 21:00
Tõstsin teema huviliste autode alla, tundub loogilisem. Jätkakem.
djco2

 postitati 16.03.11 18:18
Mõtlengi, et vahetada kõik laagrid ja puksid kuna siis kõik uued ja ei kuluta vanad uusi kiiremini läbi. Või ei ole vahet?
Kivitare

 postitati 16.03.11 16:14
Oled sa ka S-cars alamfoorumit uurinud? Muus osas, aga palju jõudu ja jaksu :)
lkallas

 postitati 16.03.11 15:15
2000 euri?
Siis sa pead tõesti väga häid pakkumisi otsima, et kogu kompott hästi tehtud saaks selle raha eest.
john

 postitati 16.03.11 14:56
Miks tahad vahetadsa korras olevaid rattalaagreid?
Vaheta ära need asjad, mis vajavad vahetamist. Ja kui auto juba sõidukorras siis hakka alles tuunima.
djco2

 postitati 16.03.11 13:41
Viimane piir 2000euri.
yanekk

 postitati 16.03.11 13:28
Alustaks äkki sellest kuipalju on reaalselt raha, et mingeid toiminguid teha.
Tean omast kogemusest, et ainult unistamine ei vii suurt midagi edasi.
djco2

 postitati 16.03.11 13:15
Minu üld küsimus selline, ma panen siia kirja mis ma kujutan sellest asjast mida ma siin proovin praegu segaselt ja kiirelt üritada...

Sellel autol oleks vaja vahetada 1 rattalaager ja 2 õõtsapuksi, karterituulutuslõdvik ning heal võimalusel õli ära vahetada.
Kuid lõi plaan pähe, et vahetada kõik laagrid, kõik puksid, sillastend, karterituulutus, õlid ja filtrid, mootori välipesu, Al.torud uued, lõdvikud(mustad/punased), see hübriid turbo viia kusagile tasakaalustamisse ja kokku panemisse, pihustid ja chip. Võib olla millagil ka kere värvida.
Pole varem sellist asja ette võtnud, kuid õlivahetus ja filtri vahetamise koos, torude tegemise, lõdvikute paigaldamisega ning turbo paigaldamisega saaks hakkama. Aga ma ei kujuta ette kas selline asi tasub ära ja mis see u. maksma võib minna. Või on kellegil mingit lihtsamat/odavamat/paremat varianti pakkuda?

Ilus oleks vaadata ikkagi sellist autot liikumas.
djco2

 postitati 16.03.11 10:58
Kas kellegil oleks mulle pakkuda esimest rõhulõdvikut? See mis järgi annab ja metallrõngad on küljes.
djco2

 postitati 16.03.11 10:33
Oleks vaja seda kompuutrit ka spido plokile. Kas seda saab vahetada detailina?
djco2

 postitati 16.03.11 10:28
Tsitaat:
Algselt postitas: Rst
1) Karteri tuulutus lõdvikut -> Forss või Reval
2) Rattalaagrid ja õõtsapuksid koos vahetusega(Kus teha ja kust osta varuosad)Hinda? Sillastendi! -> Forss või Reval, Äkki kellegil suveks pakkuda velgi 17" -> auto24, foorumite müügikuulutused
3) Mis õli mootorisse ja kui palju, käigukasti õli kui palju ja mida? > Forss või Reval
4) Turbo kokku vaja panna -> Mis mõttes kokku panna? Kui kasvõi üks tiivikutest on võetud võlli otsas ära, siis on vaja tasakaalustada.
5) Küünlad -> Forss või Reval
6) Aju timmida -> prj juba pakkus abi
7) Muud lõdvikud(DP-HP?) -> lisaks veel Carshop ja muud taolisete asjadega tegelevad ettevõtted.



Võib pakkuda küll 17" velgi koos rehvidega ning ilma. Turbo vaja kindlasti tasakaalustada.
Rst

 postitati 16.03.11 09:42
1) Karteri tuulutus lõdvikut -> Forss või Reval
2) Rattalaagrid ja õõtsapuksid koos vahetusega(Kus teha ja kust osta varuosad)Hinda? Sillastendi! -> Forss või Reval, Äkki kellegil suveks pakkuda velgi 17" -> auto24, foorumite müügikuulutused
3) Mis õli mootorisse ja kui palju, käigukasti õli kui palju ja mida? > Forss või Reval
4) Turbo kokku vaja panna -> Mis mõttes kokku panna? Kui kasvõi üks tiivikutest on võetud võlli otsas ära, siis on vaja tasakaalustada.
5) Küünlad -> Forss või Reval
6) Aju timmida -> prj juba pakkus abi
7) Muud lõdvikud(DP-HP?) -> lisaks veel Carshop ja muud taolisete asjadega tegelevad ettevõtted.
djco2

 postitati 16.03.11 09:36
Enda kujutluspilt on lõpuks see, et mootor läikima, uued torud, intercooler, pihustid, turbo ja veermik tasaseks ning korda. Kunagi hiljem ülevärvimine jne. Kui asi liikuma hakkab, siis laen pilte ka ja töölugu.
prj

 postitati 16.03.11 08:25
Kuuenda punktiga oskan aidata.
djco2

 postitati 16.03.11 00:14
Nonii, hakkame siis pihta. Paluks oma kogemusi ja soovitusi. Autoks Audi S2 2.2T R5 162Kw 3B mootoriga 1992. a.
1) Karteri tuulutus lõdvikut
2) Rattalaagrid ja õõtsapuksid koos vahetusega(Kus teha ja kust osta varuosad)Hinda? Sillastendi! Äkki kellegil suveks pakkuda velgi 17"
3) Mis õli mootorisse ja kui palju, käigukasti õli kui palju ja mida?
4) Turbo kokku vaja panna
5) Küünlad
6) Aju timmida
7) Muud lõdvikud(DP-HP?)

Ehk oskab keegi aidata ja soovitada kuhu pöörduda ja kust saada vajalikud asjad mõistliku hinnaga.

Ettetänades!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 19.8% - SQL: 80.2%]