Teema ülevaade |
Sniper
|
postitati 05.03.11 07:15 |
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: Sniper
Suurte külmadega lõpetasid töölepingu tagumise luugi amordid, ükspäev enam üleval ei hoidnud ja jokk. Sai siis klubiliikmelt indr
uued(kasutatud) amordid ostetud ja asi toimib jälle.
Eile õhtul lisandus auto mugavus varustuse hulka bluetooth HF süsteem firmalt Parrot, mudeliks CK3100
Väga lihtne paigaldada (ühildub ISO pistikutega) ning ei vaja mingeid lisajuhtmete vedamist. Kõik vajaminevad juhtmed komplektis kaasas.
|
Viimase külmaga otsustas mul ka üks tagumise luugi amortidest saba anda, ostsin uue 20eur eest Täiesti üllatav, kui raske see luuk ikka on, kui amort ei hoia |
Raske jah kuramus...eriti kui kaupa laadides luuki peaga üleval hoida
|
audi_a4_v6
|
postitati 04.03.11 19:24 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Sniper
Suurte külmadega lõpetasid töölepingu tagumise luugi amordid, ükspäev enam üleval ei hoidnud ja jokk. Sai siis klubiliikmelt indr
uued(kasutatud) amordid ostetud ja asi toimib jälle.
Eile õhtul lisandus auto mugavus varustuse hulka bluetooth HF süsteem firmalt Parrot, mudeliks CK3100
Väga lihtne paigaldada (ühildub ISO pistikutega) ning ei vaja mingeid lisajuhtmete vedamist. Kõik vajaminevad juhtmed komplektis kaasas.
|
Viimase külmaga otsustas mul ka üks tagumise luugi amortidest saba anda, ostsin uue 20eur eest Täiesti üllatav, kui raske see luuk ikka on, kui amort ei hoia
|
Sniper
|
postitati 04.03.11 19:11 |
Suurte külmadega lõpetasid töölepingu tagumise luugi amordid, ükspäev enam üleval ei hoidnud ja jokk. Sai siis klubiliikmelt indr
uued(kasutatud) amordid ostetud ja asi toimib jälle.
Eile õhtul lisandus auto mugavus varustuse hulka bluetooth HF süsteem firmalt Parrot, mudeliks CK3100
Väga lihtne paigaldada (ühildub ISO pistikutega) ning ei vaja mingeid lisajuhtmete vedamist. Kõik vajaminevad juhtmed komplektis kaasas.
|
Sniper
|
postitati 25.02.11 21:40 |
Täna sai siis ära vahetatud termostaat (Wahler 87c). Sai paraku paar nädalat peetis termostaadiga sõidetud enne kui asjale pihta sain. Linnas polnud
muret, püsis kenasti 90 peal aga nii kui maanteele sain, kukkus seier 50-60 kanti. Algul arvasin, et põhjuseks külmad ilmad, kuid tehti selgeks, et
olenematta ilmast peab temp. olema 90 kandis. Nüüd peale vahetust püsib kenasti seal kus olema peab
Kuidas toimisin:
Kõigepealt eemaldasin mootorilt plastikatted, seejärel geneka rihma ja pingutusrulliku.Siis lasin välja jahutusvedeliku( radika all oleva anduri
august). Seejärel võtsin ära hammasrihma plastikkatted. Hammasrihmale ja nukkvõlli hammakatele märgid peale, pingutusrull lõdvaks ja rihm
ettevaatlikult vasakpoolselt nuka hammakalt maha. Nüüd sai kenasti termostaadi korpusele ligi ( 2 polti lahti). Korpus maha, vana termostaat välja,
pinnad puhtaks ja kuivaks ning uus termostaat koos tihendiga paika. Seejärel korpus tagasi kinni, hammasrihm märkide järgi peale ning rihm pingule.
Käik neutraali peale ja padrunvõtmega hooratast 4-5 korda ringi, kontrollimaks, et koik õigesti tagasi sai. Nüüd ülejäänud katted, rihm ja muud
vidinad paika tagasi, uus jahutusvedelik sisse ja mootor tööle. Aegajalt lisasin vedelikku juurde kuni hakkas ka salongi kenasti sooja puhuma...ja
korras ta oligi.
Loodan, et nüüd hakkab ka kütusekulu vähenema. Nagu hetkel näha, siis keskmine on 12L/100-le.
|
Sniper
|
postitati 10.02.11 16:12 |
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
See, et enamus midagi muud näitavad tuleneb ilmselt sellest, et kogu see kompott on S mudelitega kokku löödud. Võrridele ei panda taha vendiga kettaid
(mul on neid võrre 3tk) . |
Võtan seda kui komplimenti
|
kps
|
postitati 10.02.11 16:08 |
See, et enamus midagi muud näitavad tuleneb ilmselt sellest, et kogu see kompott on S mudelitega kokku löödud. Võrridele ei panda taha vendiga kettaid
(mul on neid võrre 3tk) .
|
audi_a4_v6
|
postitati 10.02.11 07:30 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Simps
Sellised kettad käivadki seal |
Ma ei kahtle, et sinna õiged said, aga miks ikkagi enamik katalooge 20mm ventileeritavaid kettaid näitavad?
|
Simps
|
postitati 10.02.11 06:38 |
Sellised kettad käivadki seal
|
Sniper
|
postitati 10.02.11 05:38 |
Sain eile õhtul auto teenindusest kätte ja pani veidi imestama see, et autole läksid taha tavalised 10mm paksusega pidurikettad. Ise sain nagu
uuritud, et quattrole peaksid minema 269x20mm ventileeritavad kettad aga võta näpust.
Ka autoosad.ee kataloog näitab, et 269x20mm Avant/Quattro ja 245x10mm EI Avant/Quattro.
Kas võib olla, et eelmine omanik on kokkuhoiu mõttes ära vahetanud pidurisuppordid? Või siiski käivad Q Avandile ka väiksed kettad taha?
Rahaliselt võitsin küll kahe ketta pealt ~30€ aga hinges nagu närib see, et kas asi on ikka õige?
Mõned pildid siis ka väljavahetatud ja kulunud juppidest
Tagumised kalde reguleerimise varda puksid:
Vanad vedrud:
Auto uute ja vanade vedrudega:
|
Sniper
|
postitati 09.02.11 10:17 |
Nüüd siis mingi aeg muretult kulgetud autoga. Muidu auto aus ja töökindel aga mis liigub, see ka kulub.
Täna siis auto teeninduses ( Oilikom Oü )ja vahetatakse järgmised osad:
* tagumised pidurikettad koos klotsidega
* välimised rooliotsad
* tagumised reguleerimisvardad
* lisaks lasen ära vahetada vedrud (alla läheb Eibach madaldus -30mm)
* tagumised amordi tolmukatted koos läbilöögi puksidega
Vahepeal vahetatud juhiukse alumine hing ning lähiajal tuleb lasta korda teha ka väljalaske kollektori murdunud poldid.
Nii ta läheb
|
Sniper
|
postitati 27.12.10 13:51 |
Vahepeal siis muretult kilomeetreid mõõdetud ja masinaga igati rahul. Praeguste ilmadega sõites võtab quattro suu naerule. Seal kus varem poole
veolisega kinni istusin läheb see loob muretult läbi
Teinud suurt auto juures veel ei olegi. Korraline hooldus (õlide vahetus, naha hooldus jne...) ja esivõre vahetus. Paraku sõin oma sõnu kui lubasin
kindlasti puuduolevad rõngad ette tagasi hankida. Ostsin hoopis aga märgita võre ja mis seal salata, mulle meeldib
Mõned telefoniga tehtud talvised pildid ka juurde:
|
Sniper
|
postitati 27.09.10 06:50 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Kristoff
Tundub küll mõnusalt sile. Kas see on Tartust pärit? Mõni aeg tagasi oli täpselt sellise kooslusega isend Tartus müügil päris kallilt. Kuna toona
polnud hind sobiv ja 2.6 ning automaat ei pakkunud erilist pinget, siis jäi masin lähemalt uurimata. Sellise hinna eest aga oleks vist küll võtnud
|
Masin Tartust toodud jah. Algselt oli hind üle 40 tuhande kuid tuli mulle kätte kiirmüügihinnaga 25K.
|
priit
|
postitati 26.09.10 20:27 |
Tervitused klubiga taas liitumise puhul .
Mõnus sile isend ja muidugi Q talveks rõõmu kuhjaga.
|
Kristoff
|
postitati 26.09.10 20:02 |
Tundub küll mõnusalt sile. Kas see on Tartust pärit? Mõni aeg tagasi oli täpselt sellise kooslusega isend Tartus müügil päris kallilt. Kuna toona
polnud hind sobiv ja 2.6 ning automaat ei pakkunud erilist pinget, siis jäi masin lähemalt uurimata. Sellise hinna eest aga oleks vist küll võtnud
|
Sniper
|
postitati 26.09.10 18:29 |
Audi märk tuleb kindlasti sinna tagasi. Keegi on selle "rotti" pannud sealt eest. Ju siis mõni vend on arvanud, et see sobib talle kaela
riputamiseks rohkem kui minu auto ette.
Veljed omapärased jah...mulle meeldivad
|
jokerAudi
|
postitati 26.09.10 14:42 |
Ilus!
Väga huvitav velg, polegi näinud enne sellist. Muretse Audi märk ka ninale tagasi
|
Sniper
|
postitati 26.09.10 13:48 |
Jälle siis ringiga tagasi Audide klubis. Vahepeal sai siis sõidetud nii ameeriklaste kui jaapanlasega, nüüd aga tagasi sakslase juurde.
Kuna oli vaja kiiresti osta soodsalt ajutine auto töölkäimiseks ja rahaline piir oli 25K, siis saigi hakatud erinevaid portaale sirvima. Mingil hetkel
jõudsin järelduseni, et 25 tuhande eest on üsna raske leida autot mis lisaks vastupidavusele oleks ka mugav ... kuid siis leidsin streetrace foorumist
kiirmüügi kuulutuse, kus müüjal kiiresti raha vaja loobub oma suksust 25K eest. Sai kiiresti kõne tehtud, aeg kokku lepitud ja auto üle vaadatud.
Selle raha eest oli autot küllaga...
Autoks siis Audi A6 Avant:
Mootor: 2,6 110kw
Käigukast: automaat
Veoskeem: nelikvedu
Sisu:
*soojendusega nahkistmed
*kliima (täiesti toimiv)
*el.aknad
* jne...
Peab ütlema, et tegu väga õnnestunud ostuga. Hetkel suuri probleeme ei ole, mille üle nuriseda... kõik toimib. Kast vahetab käike sujuvalt, mootor
vaikne ja sujuv, lekked puuduvad, kere ilma rooste ja suuremate värvikahjustusteta (paar väiksemat kriimustust ja täket leiab).
Auto on käes olnud veidi üle kuu aja.Mis siis selle aja jooksul on muutunud:
*15" plekkveljed vahetusid 17" valuvelgede vastu. Plekkidele lähevad peale talvekad.
* salongis vahetatud läbi põlenud pirnid.
* poritiibadel olevad kollased suunad vahetasin "suitsuste" vastu.
... ja muutumas:
* veidi madalamad vedrud mis lähevad järgmise aasta kevadel alla.
* lähipäevil kõikide õlide ja filtrite vahetus.
* lähiajal tagumiste piduriketaste ja klotside vahetus (esimesed kettad/klotsid hiljuti vahetatud).
* õrn toonkile tagumisele poolele.
Tõenäoliselt saab sellest autost minujaoks midagi enamat kui "ajutine" tööauto.
|