Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
A6 2,0T 125KW
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Konrad[/i] 2.0T FSI ei ole minuteada väga probleemne mootor. Turbode küpsemise juttu pole kuulnud (versus 1.8T). A6-e peal on selle mootoriga üks väga suur pluss, stage 1 softiga tehakse sellest meelega deforseeritud 125 kw mootorist 180 kw mootor ([url=http://www.mtm-online.de/en/Audi/A6-C6/2-0-TFSI-125-kW-170-hp-front?FZID=A6C6125&KIT=m1a6170245fx]MTM näiteks[/url]), samas on see masin esiveoline, mis sellise kere peal võib libedates tingimustes parajaks piinaks osutuda. Maitse asi. -Konrad: 60 tuh km läbitud @ 2.0T FSI [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
A6 2,0T 125KW
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
27.4%
- SQL:
72.6%
]