Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi TT
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: AronL[/i] [quote][i]Algselt postitas: mtaudi[/i] [quote][i]Algselt postitas: AronL[/i] Põhjusega on valikus ainult esiveolised ja nõrgema mootoriga mudelid?[/quote] Mis sellel 1.8T mootoril nii kerge auto peal viga on? Isegi raskemat A4-ja veab väga kenasti edasi. Autol ei pea alati 3L katel vahel olema. Pealegi on see 1.8T palju erksam, kui mõni suur mootor. [/quote] Kus ma kirjutasin, et sellel midagi viga peaks olema?:) Ka see nö. võimsam mootor oleks ju ka 1.8T (Ei mõelnud oma küsimuses üldse 3.2L mootorit vaid ikka 165kw 1.8T mootorit). Kuna juba vastati miks on eelistatud just esiveolised ja nõrgemad mudelid, siis mina sain oma küsimusele vastuse ;) Veermik on tõesti sama mis Golfil ning A3'l, väga lihtsa ehitusega ja üpris odav remontida. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi TT
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
28.4%
- SQL:
71.6%
]