Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
A8/S8 (4D2, 4D8, 1994–2002)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: kps[/i] A8 v8 q puhul on 1 põhitegur, mis kütusekulu mõjutab, kas all istub 94-9X alla istutatud neljane tiptronic või ~96-2X alla istutatud viiene tiptronic. Nende kastide vahe on oma käitumiselt, lagunemiselt ja kütusekulult nagu öö ja päev. Enamusjuhtudel kehtib see ka teistel keredel, kuna neljane kast on lihtsalt näljasem ja viiene tänu parematele ülekannetele palju ökonoomsem. Vahet pole, et neljane kast on pommikindlam, aga ise ostaks iga ilmaga 5'se tipiga a8 ja minupärast lagunegu kui tahab, teen korda ja sõidan edasi :) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
A8/S8 (4D2, 4D8, 1994–2002)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
33.5%
- SQL:
66.5%
]